Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Fredag-lördag

Av Holmström - 27 april 2008 00:02

Dåligt me bloggande nu ni.. Men orkar inte skriva om tråkigt dagar, o fredagar är alltid tråkiga så.. De gamla vanliga, meningslös basgrupp, kunde lika gärna fått sovmorron. :s Iof ganska kul franska, seg matte, tråkig engelska, lunch och rolig idrott.. Som förövrigt var sista inomhus igår. :(  De får vi sörja ett tag. Menar dom på fullt allvar att jag inte ska få va i sporthallen förrens i augusti nu... Elr jo, livsstilen på onsd iaf? Aja.. På em gjorde jag ingenting, me stora bokstäver, typ. ^^


Idag blev det Lkpg, köpte ganska mkt för o va mej. :O Parfym, 2 par skor (!),

två t-shirtar, ett linne, hudkräm, spec schampoo o spec balsam. Köpte Hillary Duffs nya parfym, kmr inte ihåg va den heter men den lukta gott iaf, skulle va typ hallon, vit choklad, viol o nå mer? :P Gött gött. Skorna va ett par vita ballerina o ett par vita, jaa lite streetsko aktiga. Köpte ett par lite enkla nu som jag har över sommaren o hösten. O sen köper ja troligen ett par ordentligare i höst, när de har kommit nya Adidasmodeller, får vi hoppas iaf. :) För dom som finns nu, dom är fula. :( Hm, kom hem vid typ åtta o då vare o göra taco o sen käka. Sen lite tv. ^^


O nu är kl 00.09 o ja tkr de känns som om klockan är typ? 9. Haha. ^^

Får la sitta här en stund till, kan inte gå o lägga mej ändå, för ja har b.u.s kräm på  benen som inte har torkat ordentligt.. Palla fläckiga ben ba för man ä trött. ^^ O jag är ju inte ens trött så.. XD


Imorrn blire la kykan en sväng på morronen me sara. Vi är religiösa. :D Haha.

Nästa helg ska jag iaf på kattutställning hör i vadstena. Höhö. Nice o få se sin blivande katt liksom :D Elr neej va, men o kolla lite närmare på va ja ska ha för katt, elr har redan bestämt det, o va den ena ska heta också. XD En bengal som ska heta Doder och en Ragdoll, men den vet ja inte va den ska heta. Haha, ja har härliga framtidsplaner. Dessutom är jag väldigt smart. Det stod en cab parkerad i Lkpg, o då sa jag till min kära mor att jag ska ha en röd Ferrari Cab när ja blir stor. XD O då undra hon hur jag skulle ha råd me de, kom på den smartaste ja ngnsin kommit på, typ. Ja ska gifta mej med antingen ett NHL-proffs, eller ett fotbollsproffs. Då får man väl antaglien gratis inträde till matcher också. Coolt. :D Hahahahaa, jag är sjuk javet..


Men nu ska ja borsta tänderna, elr plocka undan i mitt rum de behövs inför onsdagen :), kan ju somsagt inte gå o lägga mej än... Hah.


pussgonatt :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards