Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Alla mina besökare. </3

Av Holmström - 20 juli 2008 14:52

Åhh, underbart! Jag har haft hela 4 besökare idag, tack så himla mkt till... alla 4 (?). ^-)


Aja, gårdagskvällen var mkt trevligt. Spec att träfa efterlängtade Sara som förövrigt är påvg ner te Skåne nu igen.. Lagom kul. Men hon kommer hem nästa onsdag igen så. ;) Vi käkade i hamnparken o drog oss hem till erica där de blev o kolla på ngn tråkig förutsägbar film. ^^ Jamenar, den töntiga tjejen få den coola killen. Så är det alltid i sånna filmer.. Kunde det inte vara annorlunda ngn gång. xD Typ han mördar henne elr ngt. Nevars men, lite mindre förutsägbart iaf.


Kunde varit i Lkpg nu men orkade inte följa med. Ingen lust helt enkelt. Vill mkt hellre fortsätta rensa mina kläder. Nej, det vill jag inte, men när jag väl börjat me de kan ja ju lika gärna fortsätta. Väntar också på at far min skulle fixa några lister som jag har beställt så att ja kan fixa ordning min garderob med nya korgar. Sen så ska de bli ordning. Hehehehehe. ^^ lol.


Vet inte vad jag ska göra nu. Har också kommit fram till att jag nog inte har så många besökare för min blogg är sjukt ointressant o ganska oseriös. Förra inlägget tex. Iof 100% seriös fakta, men hur många bryr sej, egentligen? xD Typ 1 / 100, kanske, om jag har tur. Så drf, härmed ska alla inlägg bli intressant. Good luck lilla lisa.


Tror förresten att jag ska plugga lite körkortsgrej nu.


So long.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards