Alla inlägg under mars 2007

Av Holmström - 30 mars 2007 20:22

Jaha, då är det äntligen fredag. Så skönt det ska bli med lov nästa vecka. På måndag blir man ju 14 år ju!!^^ Härligt, bara 1 år kvar tills det blir moppe. Har hittat en fin digitalkamera och en fin mp3 som jag gärna vill ha. :PIdag i skolan fick vi fika på basgruppen. Vi fick godis och vidruvor. Gött! Sen var det matte, jag jobbade faktiskt ganska mkt idag. ^^ Sen SO. Men vi hade redovisningar om ett sagodjur som vi har jobbat om. Jag hade Tiger i Nalle Puh. Så gullig. :P Sen var det engelska. Där kollade vi en kul film med lergubbar. Antingen har jag världens sämsta humor, lr så... Vet inte. För det var nog bara jag som satt o skratta... Det var ju jättekul när robothunden blev krossad och alla får ramla i en stor hög. XDLunch, god potatis gratäng med köttbullar. Gott.Sist på dagen var det franska, hade läxförhör men jag kunde det.Sen jag kom hem har det inte hänt så mkt... Hoppat lite studsmatta med syster. Men hon var tvungen att tjata en stund först.Imorrn blir det säsongens sista serie match, mot Mantorp. Där brukar det bli väldigt jämna matcher. Oftast förlust med uddamålet. Men så ska det inte bli imorrn. Då ska vi slå dem. Det har jag bestämmt!!!!! Att 18 matcher kunde gå så fort att spela. Jag har varit med på alla utom en, för då var jag med F-92 i Torshälla och spelade RMB med dem. Kul det med. PUSSOKRAM lisa

Av Holmström - 29 mars 2007 21:22

Jaha, då va det ett tag sedan man skrev igen. Men jag har iaf tänkt på det. ^^Här är min vecka såhär långt, i stora drag.Måndag: Hade biologiprov. Om Etoliogi, intressant ämne, det gick nog helt okej, hoppas jag.Träning på kvällen, uteträningen (löpning) tillbringade vi i lekparken. HAHA, o vi ska snart vara 14 år... Men det var kul.Tisdag: Hade engelskaprov. Typ det svåraste ämnet ju... (efter bild, hatar bild...) Men provet var ganska lätt. Svårast av allt var hörövningen då. Men men.Onsdag: Livsstilspass i skolan, körde Gladiatorleken med Alice, Klara, Minna och Emelie o nåra killar i andra laget. skitkul är det:D:DTränade på kvällen, vi sprang till lekparken igen, mkt kondis man får där. :P Körde en JÄTTEROLIG tävling i hallen som gick ut på att man skulle göra mål, från alla positioner. ;) Carro och jag var lätt bäst, vi vann! :DTorsdag: Har badat idag. Gympaläraren hade glömt att påminna klassen om det så det var bara Alice jag o minna som kommit ihåg det. Bara vi i hela simhallen, snacka om lugnt och skönt. :D Slutade dagen med en hel timme fysik, det är lätt inte mitt favvo ämne...Match borta mot Mantorp på lörd. Kulkul.pussokram lisa <3

Av Holmström - 25 mars 2007 22:07

Jaha, då har man tillbringat ännu en hel dag i sporthallen ! Följde me syrran ner till deras samling vid 11.30 Kollade på P-96, sedan var det dags för oss att byta om till matchställen och utegrejer, hann kolla lite på syrrans match innan vi skulle ge oss ut o löpa en runda som uppvärmning. När vi kom tillbaka så var inte Sofia och dem klara så vi fick vänta lite till innan vi fick komma in på plan. Matchen som vi spelade mot Malmslätt 1 vann vi med hela 30-7. :D Vi var duktiga även om motståndet inte var det bästa vi mött... Jag är däremot inte lika nöjd med min egen inssats... Åkte ut en gång, vilket jag vid det här laget är väldigt van vid 6:e lr 7:e matchen i rad, fick 1 gult kort, missade 2 frilägen som jag aldrig missar annars. Missade även en straff. :S Gjorde bara ett mål.Efter vår match spelade herrarna, och förlorade mot Mjärdevi/Lambohov, tyvär. Efter det P-90-91, som vann mot GUIF.När jag kom hem blev det att sätta på svt24. Det var ju LIF Lindesberg mot Hammarby direkt från Örebro. LIF förlorade tyvär med 31-27 lr ngt sånt.Somnade efter matchen och vaknade, typ nu. Så det har varit handboll hela dagen idag. Från ca 11.30-19.00 :D ^^pussokram lisa <3 (A)

Av Holmström - 24 mars 2007 15:20

Idag är det då lördag. Som om ngn skulle missat dt ^o) Haha... Kom på förrut att jag inte ätit en ända godisbit på hela dagen. :o Funderar starkt på att gå ner till Östensson o köpa lite. Få se hur det blir. Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Gick upp vid 10, åt frukost, utklassade både mamma och pappa på spansk skitgubben. Det är rätt kul ju. :)Annars så fyller man ju 14 om 9 dagar. Det jag önskar mej mest är nog:1. en mp32. ny digitalkamera, för jag saknar den gamla.3. sen pengar, såklart.Haha. Får väl se om det blir en promenad, och om jag får med mej syrran isåfall, orka gå ensam. ^^pussokram lisa (A) <3

Av Holmström - 23 mars 2007 23:57

Så därja. Då har man gjort en ny blogg. Är inte så säker på att jag kmr ihåg och skriva ngn mer gång än nu men... Jag ska försöka iaf. ^^Gick väl upp vid 12 idag. Vi har ju faktiskt studiedag. Iof kanske man ska studera då... Vilket ja inte gjort. Kom på att vi har biologiläxa till månd och eng prov på tisd. Fast biologin är om etologi, och det är ju iaf intressant. Som tur är. Engelska är ju inte direkt mitt favoritämne då... Men det ska nog gå bra det med.Imorrn blir det säsongens sista hemmamatch. Sorgligt är det allt. Men det blir väl en heldag i hallen som vanligt. När man väl är där blir man kvar ett tag. :D Först syrran, sen vårat lag och sen herrarna efter oss. Jag tkr att alla som har tid ska komma ner till sporthallen och heja på oss ! Kolla in världens bästa klubb. :D Vadstena HF.Nu är det faktiskt lördag. O jag borde inte sitta vid datorn nu... Men, jaaa. Jag ska gå o lägga mej nu. Gonatt. Får se om, ja skriver mer senare idag. ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards