Alla inlägg under december 2007

Av Holmström - 31 december 2007 21:58

Hellu. Ett tag sen sist. Har väl inte hänt alltför mkt? Hmm…

Fredan va ja o pappa i Mjölby o kolla efter knäskydd. Så sur. För det finns inga blåa. Tydligen. O sen så äre så att ja tkr inte dom gråa är sköna, o ja kan ju typ inte ha Herr Large så. :’/ Mamma o Sofia va o kolla på kissen men ja orka ju då inte följa med. Han kmr ju hit så ja får väl tid o kolla på hnm då. :)

Lördan så följde ja med Vickan te Motala på morronen. Gick faktiskt upp kl 8, stolt är ja. ;) Hittade en t-shirt, 3 par örhängen och en duschkräm som luktade uuuuuuunderbart. Päron/lime. Aa juste en munk också. ^^ Senare blev det träning. Lite smått jobbigt. Kan ju inte säga att jag var i toppform ju. ;) Haha, men det var kul iaf. :)

Söndan, inget speciellt.. Tror jag inte iaf..  Kmr inte ihåg…

Idag har vi varit o fikat hos farmor o farfar. O aaaa…..

 

Gott nytt år då.

Av Holmström - 27 december 2007 20:56

Kom igen nu! Nu får ni ta o kommentera, och rösta.  
Hedgehog Squirrel Moose  Alligator  Polar Bear 





:)

Av Holmström - 27 december 2007 20:46

Vaknade/blev väckt "tidigt" idag, redan vid typ kl 10. :O Mamma hade bestämt att ja skulle föja me pappsi te Bjälbo. Så ja gjorde la de då.


När vi kom hem ringde faster o fråga om vi skulle åka in te Motala o byta en för liten skjorta som ja fick i juklapp. Så gjorde't. Väl där fanns det ingen sån skjorta som var större. Utan det fick bli att välja ngt annat ist. Blev en vit luvtröja, jättemysig var den. Men eftersom dt var 30% rea på den så fick jag 100 spänn tbx. För dom pengarna gick vi in te Wear It o köpte en annan kortärmad skjorta, som också var väldigt söt. Så dt blev bra ändå tillslut. :) Gick ett varv på Gallerian också, men hitta inget, kan inte säga att jag var aspepp på o shoppa, men när är ja det liksom. :P Hahaha. :)


 

Får se om man hittar på nåt imorrn. Mamma skulle åka o kolla på sin kattunge, men vet ärligt talat inte om ja orkar följa me dit. :P Får se.


Hittat ett nytt kul spel på hamsterpaj förresten, Dice Wars. :P


puss :*

Av Holmström - 26 december 2007 17:50

Har lagt upp ny omröstning nu, så rösta på bara. :)

Av Holmström - 26 december 2007 17:25

Trudelutt :)


Nu är julen över o allt känns la som vanligt.. Iof gjorde de la dt innan också men iaf. :P Fick mkt roligt i julklapp, jag är nöjd. (a)

Hm, resten av lovet vet ja inte riktigt va dt blir med. Just nu känner jag bara för att.... sova. Trött som ett as även fast ja inte gjort NGT som är särskillt jobbigt alls... ^^ Aja, vi skyller väl på mörkret antar jag. Borde väl kanske springa en sväng också, inte träning förens 29:onde ju..


Sen så måste jag köpa nya knäskydd innan Hallby, nån j'vel har ju snott dom o tänker tydligen inte länmna tbx dom. Typ 500 spänn styck bara. :@ Men dt är nog nödvändigt ändå, har typ ärr på knäna fortf efter o ha varit i "golvet", konstgräset annars, många ggr förra gången.. Haha, dessutom blir man statiskt electrisk efter o ha sprungit på konstgräs. Det behövs ju verkligen menar jag, jag brukar ju redan vara så laddad så att ja ser ut ung som ett elverk.. Iaf känns det så.


Hmm, sen ska pappa o ja hinna in te Linköping ngn dag o köpa en tröja ja fick av hnm i julklapp. :P Elr aa, ja fick den inte, men ja fick pengar till den. ;P Blir nice.


btw så tkr jag att fler ska börja blogga!


Pussokram skumbanan. :* <3

Av Holmström - 23 december 2007 21:18

Tudiloo :)

Lite väl längesen nuigen.....

Fick mitt Starletpris i fredags, läppglanset var nammi fint. :P Reflecting Bloom hette färgen. O sen ett nagellack i Water Rose färg och en svart mascara. :P Nessecären var väldigt söt också.


Min "kära far" sitter nu o kollar på världens äckelprogram som jag ser på tv:n genom min dörr. Sport Disaster heter dt tydligen... Handlar om sportolyckor.. Vidrigast hittils har Tjurpoker och nåra travolyckor varit. Usch usch usch. :S o nu visar dom ngt som heter Självmordsrace, stackars hästar sgr jag bara. :S Han som är "kommentator" sa typ, människorna är ju med frivilligt, men dt är stackars hästarna som får ta smällen. Nee fy. :( O nu visare dom från Omake Suicide Race, USA's farligaste hästtävling...


Över till ngt roligare, imorrn äre ju Julafton, som om ngn skulle missat :) Mysigat ska det bli. Ska till kyrkan på förmiddan, tar det som en konfa gudtjänst, dt är ju ändå hyfsat kul... Elr kul, men dt duger.

Aja, ska nog gå ner o duscha nu. Elr käka schnitzel först. Götters.


pusshej :)<3

Av Holmström - 14 december 2007 17:36

Den 3:de är nu också uppladdad. Sara är min rockstar. :D <3 Puss på att du är skillad på o sjunga. ;)

Av Holmström - 14 december 2007 17:15

Här har vi film nr 2 med Saras band. Den 3:de är "under uppladdning". :)

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards