Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

Yes. (Y)

Av Holmström - 17 juli 2008 23:24

Tjohoo :)


Idag klarade lilla jag Fas B på traktorkortet. O det är nice tkr jag :D Bara C, D och repetionstest kvar, sen kan ja göra teori uppskrivningen. :P Haha, o de hade jag tänkt o klara av på ca 4 veckor, o dessutom klara o få godkänt. (a) Good luck. :) Men vafan, jag är närmre än igår, så nu ska de gå av bara farten tkr jag :D Haha. :D Sen äre bäbis o ja som far runt på stan om kvällarna bara så alla vet ;D Haha nejdå, det är nog lugnt, de blir bra i vilket fall så. Å andra sidan är det nog inte så lustigt att skiten tar ett tag  o plugga in, ja räknade att det är hela bilteorin minus 30 sidor bara... Så jag har ju igen de skapligt om 2,5 år om jag lär mej de ordentligt så det är ju bra (y) Fast juste jag har ingen press på mej o bli klar förrens den 15 sept när Sara fyller 15 så. O dit är det ju 2 månader så. De blir skitbra.


O på tal om Sara så är hon hemma nu, elr nää de är hon inte, hon är i Gbg, o på lördag ska jag träffa henne o resten o käka lite i hamnparken. :D Trevligt! Vill ngn rolig joina så säg till. :) Haha.


Men nu ska jag göra ngt annat förmodligen sova. Imorrn ska jag antagligen var ute hos Lill-Bamse, försöka sätta på Ola/Nathalie (hon heter Ola, fast de råkar va en tjej så jaa) en grimma, springa, tvätta bäbis och duscha. O så skulle jag tror att jag kmr gulla me the kittens litegrann. Btw har Murb (cp namn ja vet, men läs va de blir baklänges o det är pappas o min katt så jaaa... ) öppnat ögonen, o är jätte söt. Vad Sofia sa när hon såg hnm var; Hahahahahahahaha, va ful! Han ser ju ut som E.T

Det var ju... gullligt sagt... Sjyst sofia.


O Ronaldinho till Milan, ja som tyckte de skulle varit kul om han hamnade i Man City XD O Wesley Sneijder tkr att Ronaldo är dålig för Real pga bla avundsjuka på hans blivande höga lön (ifall han nu flyttar), o jag tkr Real skule va dåligt för Ronaldo. Så jaa, Sneijder o ja tkr likadant, fast tvärtom. Bra att vi är överens. (Y) 


kram :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards