Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Holmström - 9 juli 2008 00:33

Nu hade ja skrivit en massa skit o sen försvann det. Fan då..

Men iaf:

Hemma igen. Åkte igår morse vid halv nio, stanna ngr ggr på vägen o så. Väl nere så käka vi, hitta ngnstans o bo o sen gick vi på ngt museum. :) Sen åkte vi till rummet, o gick ut lite i tha city. Ganska så mkt folk. Men bara skit i affärerna... Haha. Idag gick vi upp tidigt! Elr, ok kl 8 kanske ite är så tidigt för en normal människa, men jaa... ;P Käka frukost, packade o åkte in mot djurparken, o där finns även typ tivoli o vattenland. Där kollade jag mest på ormar o getter. Ormar, så himla coola! Inte söta utan mer, jaa... vackra? Nee, javet inte. Men ngt är det iaf. Ngt som gör att man bli helt facinerad.. O getterna behöver ju ingen närmre presentation. Söta & snälla. :D
När vi väl skulle bada så öppnade sig himlen självklart... Åhh vad kul. -.-' Åkte den kortaste vattenruschbanan två gånger innan jag allvarligt höll på o frysa ihjäl... O de hade ju varit illa. ;) Sen var vi där en stund till sen åkte vi hem.

Väl hemma hade vi fått 2 kattungar, LOVE kan man säga <3 haha sötare finns inte.
Jag har även blekt en slinga mitt på huvudet. Lilla problemet är att den syns inte. Hahah de är ju lyckat...
Sen hade jag fått kort av Sara. :D Hon kommer hem om en vecka o jag längtar efter henne! Så de blir nice o träffa henne igen. :D Aslängesen nu ju.. :(

Nu ska jag väl ta o hoppa i säng, är lite små trött. Men först blir det väl kanske o gå ut o natta bäbisarna. Imorrn blir de la ner te trafikskolan en stund o plugga lite mer. Jag vill bara va klar me dedär nu så jag kan åka snart. De lär jag väl antagligen också göra lite imorrn. Åka allrså. Annars kanske vi tar av framhjulet o lämnar in det. Det får vi se.

Säg till om ngn känner för o hitta på ngt. Är öppen för förslag, ha ha, nevars, men skicka ett sms. Dom som bryr sej har troligen mitt nr, elr hitta.se you know. ;)

kraaaaaaaaaaaaaaaaaamar.


RIP Aslög.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards