Alla inlägg under januari 2008

Av Holmström - 13 januari 2008 17:11

Idag har jag faktiskt slängt ut min julgran. Elr, nee va. Men den står på min ballkong nu. Ska bara damsuga upp alla satans granbarr som ligger på ung hela golvet i mitt rum.. :/ Kom på att nu när det är julgransplundring kan jag ju käka upp mina polkagrisar som hänger i min gardin. :D Jag har faktiskt varit duktig o låtit bli dom fast de har hängt där sen typ fredan/lördan före jul. :D Hoppas dom är goda bara. Tagit en nu, o stoppar in en bit i munnen... NU! Jaaaaadå, dom var det inget fel på. (a) Fast en liten flisa ramla in i tangentbordet.. Ajdå. Men det var unfer F3 knappen, så skitsamma. :) Monstrena därinne vill väl också ha godis. :D Nejnej, nu var jag överseriös igen... :/

Lyssnar på Rihanna, neee ni, nu är det dags för en omgång Dice Wars på hamsterpaj. :)

Har dessutom vikt en skjorta av en tjuga idag. :D Fint blev det. :D:D


hejdå.

Av Holmström - 11 januari 2008 22:08

Jag är tuff idag. För jag har en skulpterad nagel. :] En svart. ^^ Funderar nog på o köpa ett eget paket me sånna grejer o göra alla naglar. Haha, antingen blire fint, elr, hm inte. Men det kanske skulle lära mej att inte bita på dom. :P That's a good idea lisa. Jag behöver ju inte ens ha särskillt långa. För hur som helst, jag käkar inte plast. Även fast, aa, är man hungrig så. (a) Nevars, plast. No no!


Ida har man la inte gjort nå speciellt i skolan. Slutade 13.10 som vi förövrigt ska börja med på fredagr, mot att vi blir av me 40 min från våran 1,5 h långa lunch på tisdag. :'( Det är inte bra. Fast de är ju iof gött o komma hem före sis på fredagar. ^^


Mormor o morfar har varit här på eftermiddan o firat sofia idag också. O sen grannarna på kvällen. Fast hon fyllde igår. Congratz på're. :)


Vet inte va ja ska skriva mer. Sitter o lyssnar på Linkin Park o spelar Dice Wars på hamsterpaj... Intressant ja vet. :D


Match mot RP imorrn, kul ska det bliva. ;) 


puss

Av Holmström - 9 januari 2008 16:50

Morsning. Slapp dag idag. Förutom en timma matte på morron. Det var mindre kul. ^^ Men så äre. :) Vi jobbar ju me procent o det är lätt så. :P

Sen vare egetarbete o då var jag duktig o första gjorde heeeela engelska läxan + halva matten, stolt är jag. :] Haha nevars, men jag var ju extramattelärare också. :P Kursen va rätt så rolig iaf. "Vad vill du bli?" Jaa, jag har ingen aning. Men dt blir säkert bra.


Vet inte vad jag ska skriva.. Men jag är ju bra på o skratta. Hahahahaha.
seriös-tjej.se XD


hajråå

Av Holmström - 8 januari 2008 22:38

Tjooo, är på så gött humör idag, o det är skööönt. :D


Hahahahaha, filmade lite på bilden idag. Inte dom scenerna vi skulle men det blir säkert bra. Emelie o Hampus sabbade varsin scen. (Y) Emelie är bra på att skratta o Hampus ä en hejare på o kasta skor. :O Min grupp är skön. Som bara den. :] Annars va la resten av dagen helt OK. Bara det att alla var så tråkiga på våran jobbigt långa lunch. (sry (a) ) Men jag ville göra nå kul (jamenar en lisa som är på bra humör o dessutoom rastlös som en ja-vet-inte-vad vill inte sitta still), o nästan ingen i klassen var ju kvar i skolan. Jag vill ju gå dit killarna va o kasta snöboll på deras fönster... Hornen växer ut ur pannan på mej, ni skulle bara veta. Måste hitta ngn som vill kriga me mej. ;) Nån? (a) Nehej, misstänkte det. Aja. Får la ge mej på syrran. Hornen växer ännu mer nu.


Kollade herrmatch med papaloss också. Måste säga för o va "vuxna" är dom ena riktiga chickens... XD Ska kanske inte säga så jättemkt men ändå. Inga kommenterer. :) VHF borde byta namn till VCC, Vadstena Chicken Club. Elr neee va, låter ju inte braaaa. ^^


pussohej.. <3

Av Holmström - 7 januari 2008 18:46

Haha, kom på nu att jag kanske borde byta bakgrund, till ngt som är lite.. Va sgr man, ojuligare? Hahahaha, undrar om dt finns nåt som heter ojuligare. ;) Tror inte så. Men ni fattar la va ja menar. :) 


Va i Hallby i helgen. Resultatmässigt var det väl ingen topp prestation. 1 vunnen av 5. :P Men vi slog ju iaf ut RP. :P O det kändes ju iallafall götteligööööött. :) Men vi har haft så himla kul i helgen. Vårat lag har verkligen en underbar sammanhållning. Man märker verkligen vilken skillnad det har blivit. :D O även fast vi bara vann en match så har vi ju lärt oss endel som är nyttigt. Men somsagt kul. :D 


Idag så vaknade jag av syster mobil på väckning kl 6, o fan va pigg ja va. :O Ärligt talat. Jag gick nästan upp ur sängen frivilligt vid halv 7 för jag inte orkade ligga o dra mej längre. :O Kors i taket elr ngt. :) Träffade Sara bland det första ja gjorde, o hon sa att hon inte kände igen mej först?! :O Holy shit, vet fortf inte om man ska ta det som en komplimang elr inte. XD
Men jag var faktiskt hyfsat pigg ända fram tills kl 1 - halv 2 elr ngt. Då vare som ja slocknade. Fast ja höll mej ju vaken iaf. (y) Hehe. På långa lunchen var jag med Alice, Alices mamma, Alex o Sofie ner till stan o köpte en blomma till so/svenska fröken som slutar... En fin orchidée blidde det. 


Tränade ikväll. Jätteskön träning. Inte så hårt. Men ändå lagom hård så jag kunde bli rätt rejält sprallig ett tag. Inte klokt att man kan bli pigg av att spela 5 matcher en hel helg. ^^ Men somsagt, träningen var lagom. Mycket skott och 2 mot 2 spel. Sån't gillar vi. (Y) Sen slapp vi ju springa ut, o tyst, det här är en hemlis. Jag saknat inte. xD ^^ Hahahahahahahahaa. ;) Fast ngn kanske var lite väl taskig mot min fläta! 


Imorrn äre tisdag, och vi ska börja filma i våran filmgrupp. :P Jag ska spela supernörd i den scenen. Vet fortf inte vad jag ska ha på mej. Mattias sa att ja skulle ha fula tönt klä'r men vet inte riktigt va som menas me det. ^^ Förslag tack. På sms, tills IMORRN. XD 


Hahaha, det blev inte mkt av dedär vettiga inlägget ni. Skitsamma. Ja skriver va ja vill. :D 


pussokram.

Av Holmström - 4 januari 2008 00:05

Första inlägget dethär året. :) Känns som att jag borde skriva ngt viktigt. Ngt bra att börja året med. Det tråkiga är att ja inte kommer på ngt som är vettigt nog att ta upp här. Hahahaha. Vad är vettigt av det jag skriver?, jaa ungefär så tänkte ja också precis nu.


Imorrn åker vi till Hallby. Det ska bli väldigt kul. O nu har jag ju iaf ett knäskydd så att mitt vänstra knä ska nog klara sej bra tror jag. Det högra, jaa. Det får väl försöka överleva iaf. ;) Nevars, dt blir bra! :D


O när jag kommer hem på söndag kanske jag skriver årets andra inlägg. O då kanske det är dags för något viktigt. Elr så är jag så trött då så att jag bara sitter o tänker på hur jag ska klara följande dags skolstart, Jaa ni, vi får se hur det blir med dedär viktiga första inlägget..


Pussgonatt.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards