Alla inlägg under maj 2007

Oj!

Av Holmström - 22 maj 2007 21:40

Ohh, nu var det verkligen mycket längesedan jag skrev senast.. Ojojoj. Under den tiden jag inte har skrivit har det väl hänt gaaaaaanska så mycket saker. :D

Nu i helgen var jag ju tex i Hallsberg på Järnvägen Cup. En utomhusgup på gräs. Vi var ca 175 spelar från VHF där, samanlagt 13 (?) lag. Alla VHF:are sover alltid i en stor idrottssal. Det är jättebra. :D För våran del gick det inte jätte bra i själva turneringe. Vi förlorade alla matcher på lördagens gruppspel. Det innebar att vi gick vidare till B-slutspel. Där vi även förlorade, och åkte ut.. :( Men helgen var jättekul. Få göra det man älskar en hel helg. :D Spela handboll och vara med sin vänner. <3 Även fast varken Alex, Alice, Sofie eller Vickan var där..


Idag så har vi väl inte gjort ngt jätte kul. Vi fick reda på teknikprovs resultatet. Jag blev ganska nöjd med 37/45 efter som jag tyckte det var ganska så svårt. Igår fick vi veta resultatet på franska provet också. Där är jag verkligen helnöjd. 121/126, i franska av alla ämnen. :D Idag har vi också gjort ett matteprov. Det var inte så jättesvårt. Men vi får väl se hur det går ändå. :)


Imorron ska vi gå Pilgrimsvandring hela dagen.. Inte sådär vidare kul kanske. Men det är väl bättre än lektion. Hoppas jag iaf.

Sådär ja. Nu får jag ta och bli lite flitigare med bloggskrivandet.


Ha det bra! <3 PUSSOKRAM LISA


Dagens planer: Inget speciellt :) 

Dagens mående: Bra, ont i armbåge..

Dagens låt: Beautiful liar - Shakira Beyoncé

Dagens vill ha: Magnum Strawberry Whit <3

Dagens tråkigaste: So och svenska lektion, med vikarie.

Dagens finaste: Bilderna jag fixat i Photoshop xD

Dagens dricka: Mjölk

Dagens mat: Korv och potatismos

Dagens köp: En macka i cafeterian

Dagens saknad: Hmm, dt vet jag inte.

Dagens längtan: Till sommarläger i Lindesberg :D


Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards