Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Holmström - 7 juli 2008 00:32

Hallå ,
nu sitter jag här o lyssnar på Magnus Uggla i iPoden. Goodie.

Vad jag har pysslat med idag? Hmm, lite av varje. Började dagen genom o gå upp runt halv 11, klä på mej o gå ut o ha lite Animal Rescue. Det var "lilla" TrögLög som ramlat ner i rännan, o hon är inte det smidigaste kan man ju säga. ^^ En stor kossa flyttar man ju inte på med en hand direkt. Men det gick ganska så bra så hon hamnade rätt iaf. Att hon inte gick upp sen iaf är ju en annan sak. :P Menmen.
Sen gå in, o käka lite. O så tog jag en lång, varm o skön dusch, asgött. :) Så skulle jag ta cykeln ner till Trafikskolan o plugga lite, men då hade La syster tagit den till rismarken, så jag fick vänta på henne. ^^ Men jaja, jag kom ju iväg sen iaf. :P
Väl i staden tog det väl nästan 5 min för o ens komma över R50, satan va mkt trafik, men det hade ju varit en trafikolycka också så... Tillbringade en timme elr ngt på trafikskolan. Så nu har jag Fas A godkänd iaf. Har gett mej på att jag ska ha traktorkortet innan skolan börjar så jag kan åka på min bäbis till skolan första dan ;D Hehe.

I lördags var de koutställning i Tjällmo, o man blir lite smått rastlös då kan ja lova. Man vill ja vara med ju! Aja, jag ska hitta ngn till Elmia tror jag. Ko elr kviga vet jag inte dårå men men.. Rolig utställning iaf, bara en grej som jag saknade. Jag tkr iaf helt klart att det är roligare o gå o kolla på djuren när det är mkt fler djur med, som Elmia. Typ 30 st är ju inte så många så. Men den var annars bra o mysigt liten. :)

Men nu ska jag gå till sängs ( XD ) för imorrn blir de la Öland med faster o syster. Vet inte om jag kmr hem sent imorrn kväll igen, elr om vi sover därnere en natt. Sånt som märks.

btw, vet ni vad Chelsea har bjudit för Kakā ? :O Idioter sgr jag bara.. 896 miljoner bara. -.-' Shit.
O ja tror fortf inte det är ngn mer än Ronaldo själv som vet om han stannar i Utd elr inte, småirriterande. Men det är väl kanske så att det lutar åt flytt? Varför skulle han annars inte säga att han stannar i United..

puss :)

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards