Direktlänk till inlägg 25 mars 2007

Heldag i hallen :D

Av Holmström - 25 mars 2007 22:07

Jaha, då har man tillbringat ännu en hel dag i sporthallen ! Följde me syrran ner till deras samling vid 11.30 Kollade på P-96, sedan var det dags för oss att byta om till matchställen och utegrejer, hann kolla lite på syrrans match innan vi skulle ge oss ut o löpa en runda som uppvärmning. När vi kom tillbaka så var inte Sofia och dem klara så vi fick vänta lite till innan vi fick komma in på plan. Matchen som vi spelade mot Malmslätt 1 vann vi med hela 30-7. :D Vi var duktiga även om motståndet inte var det bästa vi mött... Jag är däremot inte lika nöjd med min egen inssats... Åkte ut en gång, vilket jag vid det här laget är väldigt van vid 6:e lr 7:e matchen i rad, fick 1 gult kort, missade 2 frilägen som jag aldrig missar annars. Missade även en straff. :S Gjorde bara ett mål.Efter vår match spelade herrarna, och förlorade mot Mjärdevi/Lambohov, tyvär. Efter det P-90-91, som vann mot GUIF.När jag kom hem blev det att sätta på svt24. Det var ju LIF Lindesberg mot Hammarby direkt från Örebro. LIF förlorade tyvär med 31-27 lr ngt sånt.Somnade efter matchen och vaknade, typ nu. Så det har varit handboll hela dagen idag. Från ca 11.30-19.00 :D ^^pussokram lisa <3 (A)

 
 
Anna

Anna

26 mars 2007 12:03

Hanbollstokig, eller ??

http://fiaskopyton.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

29 mars 2007 12:01

Men du nu är det ju torsdag och du har inte skrivit sen i söndags.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards