Alla inlägg den 20 april 2008

Av Holmström - 20 april 2008 21:48

Rösta på mina vänner. XD och ovänner ;)

Av Holmström - 20 april 2008 21:32

Haha, vet ni va jag har gjort idag. :D Någont som var så sjukt längesen. Jo, jag har rastat pållen lite. ;) (=ridit ca 2 km XD) Det var faktiskt ganska så mysigt. :) O de va solnedgång också, så de va fint. Men lilla gumman har ingen vidare kondition så hon flåsa så hon nästan höll på o dö. :o (överdrift..) Får ta't lite oftare bara. :P


Annars idag gick jag upp vid typ 9.10, o ja skulle bli hämtad av faster vid 9.30, så fick skynda mej lite. ^^ Va på gudstjänst o fick en påskrift till, så nu har jag elva.. Vad duktig jag är, not. Hehe.

Sen kom hem i käka pastasallad o fiskpinnar. Riktigt bra kombination kan ja säga. (Y) Låter la inte så kanske, men de ä de. ;P  Men prova. :D

Sen så.. Va gjorde jag sen?  Ja kmr faktiskt inte ihåg.

Men sen plugga jag iaf o skrev klart om mitt styrelseskick. De blev inte alls krångligt o absolut alla kmr fatta de. :s *ironi* Sen försökte jag komma på fortsättningen på "Alex-dikten", men kom inte på ngt.. Sry alex, men behöver inspiration. ;)


Dessutom är jag helt inne i en ny låt nu. ;) Sanna Nielsen - Nobody without you. Ngn som vet var texten till den finns? (a)

Sen vill jag också veta om ngn har Sanna Nielsen - Strong, jag letar o letar på internet *olaglig (A)* men hittar den inte.. :S O jag tänker då inte köpa hela skivan för en låt. Never.


puss.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards