Alla inlägg den 24 april 2008

Av Holmström - 24 april 2008 20:40

Hallelå :) Orka inte skriva mer igår efter en deprimerande fotbollsmatch, 0-0, herregud, då äre tråkigt... Stackars Ronaldo missa en straff efter typ 1-2 min så.. Men aja, skitsamma även dom bästa missar (även jag me andra ord, haha lol XD). Han är lätt kung ändå. :D Ingen större konkurans. :)


Gjorde inte så mkt igår. Sjukt slapp dag. Matte - eget arbete o vi städa skolgårn, mindre kul men jaa, va rätt slappt o bära pinnar fram o tebaka - träslöjdskurs, lunc o bad på livsstilen, det var skönt o simma faktiskt. (Y) Sen på em gjorde jag typ inget ^^ Borde gått på Taizé, men det orkade jag inte... Haha. Har bara 9 gudstjänster kvar.


Idag har varit en smått underbar dag. :) Inte för ja har haft ngn spec anledning o va glad, men jaa, det har varit gött idag.

Engelska, sökte fakta om Colorado - Idrott, trampett o strumpfotboll (=utan skor) :D - teknik, fast hade eget arbete så jag målade ist :) - Lunch - svenska, satt ute i solen me alex o diktade, gick skitbra ;) - religion, kollade på film o fick veta provet - franska o hade typ 2 lärarstuderande..

Sen när jag kom hem käkade jag mackor, o sen gick jag ut i solen o räknade matte o skrev dikter. Det va asgött ute. :D Såhär får det gärna vara nu :D


Imorrn blir det en vanlig småtråkig fredag.. Har hört rykte om att de blir indiansmyg på idrotten för de ä killarna i f som bestämmer, o ja hoppas inte de blir de. Så sjukt tråkigt.... :( Hoppas dom driver me oss, som vi gjorde om dans. ^^

Yes yes, nog för idag tror jag, har inget jag kan tycka till om som man ska göra i en blogg. Hehe. ^^ Kanske kmr upp lite youtubeklipp om ja orkar, har nåra kul, kanske ^^


höres, puss

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards