Alla inlägg den 16 april 2008

Av Holmström - 16 april 2008 21:36

O guldet blev vårt i år igen. :) Efter 10-10 mot 8CD. Vi vann med andra ord på målskillnad. Gött. :) Alla är grymt bra i våran klass :D<3


Tisdagen var jobbig, fick veta att jag nu har 5 prov på 3 veckor, religion, engelska, franska, teknik och historia. Jag dör. Hej IG liksom. :S Det är så himla mkt nu, o det är så jobbigt... Man har tonvis me press o höga förväntningar på sej själv (jag är bäst på det :s), man blir trött, otroligt stressad, o när ja blir pressad o stressad så blir jag sur o lessen. Vilket jag hatar, jag vill vara glad. Blää.


Idag har varit en lugn o skön dag. Matte en timme, eget arbete och träslöjdskurs. Jag gillar träslöjd alltså! Har oljat mitt svep och svarvat min skål på insidan. :) Det gick faktiskt ganska bra. :P


Efter skolan gck ja ner till stan o blev klippt, vart väl halvnöjd iaf. :) Sen påväg hem träffa jag faster o hon föreslog att vi skulle gå o fika så kunde hon förhöra mej på religionen. Det tyckte jag var en helt underbar idé, då hon är skitbra på religion o sånt. Sen hem, lämna väskan o sen cykla till vickan. Vidare till sporthallen och kolla på lärare - elever matchen. Eleverna fick däng med typ 3 mål, men nästa år blire ändring, då får ju jag vara med. Hehe.


Har jag berättat att jag blivit beroende av bloggen? Det är helt sjukt egentligen. Om jag inte hinner sitta vid datorn så äre första jag tänker på. Nejmen shit, nu kan ja ju inte blogga. O ibland så formar min hjärna meningar som jag tänker att jag måste skriva i bloggen. Helt galet.


Imorrn ska vi ha bad på idrotten, o sen religionsprov. På eftermiddan blir det o plugga till engelskaprovet på fredag.


pussssssssssssssssssssssssss ;*

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards