Alla inlägg den 17 april 2008

Av Holmström - 17 april 2008 21:21

Dagen idag var ganska så slapp.
Engelska: Inget spec. Plugga lite te provet o så.

Idrott: Badade, var rätt så roligt, förrutom att det är så sjukt stressigt o hinna efter badet.. Bara 20 min liksom. :S

Teknik: Hade bilrace o ja kom iaf inte sist. Snarare tvärt om, kanske tp 6-7? :P Härligt var det för en timmes lektion som brukar kännas som drygt 3 kändes idag som typ 15 min. Gött. (Y)

Lunch: Vidrig ärtsoppa, men de fanns ju annan. O sen fanns ju våra kära mjukmackor.

Svenska: Skrev dikter o det är skitkul. :D Satt o skrev rimdikter o lyssna på musik. Fick faktiskt till 1,5 som var ganska så bra. :) Mer än okej iaf. :)

Smakprov på en dikt om Alex:

Chris Brown är hennes blivande man,

även fast hon aldrig har träffat han.

 Ja vet att de borde vara honom istället. Men då rimmar det ju inte så ja får la hoppas att åsa godkänner ett gramatiskt fel... :P

Religion: Hade prov o jag satt kvar till näst sist. Första gången måste jag säga. Haha, men ja kände att de behövdes så lika bra.

Franska: Asså, säg att jag är sjuk, men jag tkr franska är riktigt kul nu. Det känns som jag fattar, o idag gick ännu ett ljus upp för mej. Possesiva pronomen. :D Ja sgr inte att jag kan dom, men nu vet jag iaf vart ja ska leta när ja behöver det. :D Göttmos.


Idag har jag varit så himnla glad. :D Typ efter tekniken o resten va dan. Sen kanske 15 min efter att ja kom hem så sjunk min glädje till ung -100... Satan..


Men sen prisutdelning på skolhandbollen, o man blir ju på bättre humör när man träffar vissa (känn er träffade, det är ni som gör mej glad o ja tror ni vet vilka ni är <3). Vi fick guldet o jag fick även tröstpris. En puss, haha en pussmun på en handduk alltså. ;)


Men jaa, dagen i allmänhet...


Engelska prov o ska plugga nu om ja inte somnar före.. :s  Hejdå.


Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards