Alla inlägg den 21 april 2008

Av Holmström - 21 april 2008 22:18

Från Talang 2008, seriöst, blunda o lyssna. Kille låter inte som 14 år. :O O egen låt o allt. Han är grym iaf. Jag är djupt imponerad.


Haha, vem av alla 14åriga killar på våran skola sjunger sådär? :P Ingen skulle jag tro. Haha, fast ja har inte hört så många av dom sjunga, o ja vet itne om ja vill det heller. XD

Av Holmström - 21 april 2008 20:45

Tjoho.,

jag blir sjukt förbannad över att de inte går o mms blogga.. :S vet inte vad jag gör fel. Aja, det ska jag klara ut, jag är ju teknikgeni, elr kanske inte :P


Har också fått ut min slöa syrra på lite motion idag, först cykla vi till våran andra gård, sen gick vi lite, sen sprang vi tävling på tid (hahaah, vi är typ 5 år, moahaha), sen intervaller, o sen cykla hem. O så stretcha vi o jag förhörde henne på glosor, tröga unge. Jag har plågat henne också, men ska man va fin får man lida pin, elr äre inte så.


Annars idag har det varit skola, o de har väl funkat. Inte mer. Har varit ganska lessen hela dagen utan att det synts alltför mkt utåt tror jag. Elr, jag var inte lessen, utan mer lessen för en annans skull.
Jag hatar, verkligen hatar att se ngn man tkr väldigt mkt om vara lessen. Det är bland det värsta som finns. Jag kmr alltid o finnas vännen, de ska du veta, när du inte orkar, då orkar jag för dej också. Bara så du vet. <3


Fick dessutom veta att jag inte gick vidare till nästa utvecklingsläger i typ förra veckan, vilket känns.. jaa, inte är jag glad iaf. De bytte ut TRE stycken och av dom tre var jag och Klara två st.. Jag tkr det egentligen är ganska sjukt o byta ut bara 2 st, inte bara för de råka vara jag nudå, men hur mkt tid har man fått o visa upp sej på egentligen.. O en av ledarna berömde mej faktiskt för mitt försvarsspel efter en match mot hans eget lag. Skryt jagvet, men det var coolt. (a)  
Aja,  även fast jag är sjukt sur så får jag väl omvandla det till att bli pepp för o komma med igen, för det ska jag. Så är det bara. Haha, om jag är tillräckligt bra vill säga. Men annars får jag väl se till o bli det då. Back to work så att säga.


Men nu ska jag nog ta en dusch, o sen sova. Inte har vi några läxor heller, underbart. Imorrn vet jag inte vad som händer. Känner nog ärligt talat för o sitta på min ballkong med en bok o steka om de blir fint väder. Elr, jag kan ju läsa lite ute iaf. Steka får vi väl se, kanske är för kallt än.. Aja, återstår o se. :)


puss&kram

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards