Alla inlägg den 23 april 2008

Av Holmström - 23 april 2008 20:12

Haha, Alice sgr att man kan dö av att blogga. :O Man blir beroende o tänker bara hela dagarna vad man ska skriva i sin blogg. Ojdå. (a):$ Nevars, så långt har det inte gått, än iaf. ;)


Börjar väl med tisdagen eftersom jag inte orkade skriva igår. :)

Hade en helt ok skoldag, göttaste var o sitta ute på svenska o skriva dikter. Underbart skönt!
På eftermiddagen hade jag Animal Rescue, haha. En stackars kalv som är helt sne. :O Men han är bättre nu. :D Han kan inte stå så bra, för han lutar åt höger ^o) Men jaja. Jag mata han, fast ja tror han va lite självmordsbenägen :S Men han lever nu iaf. (Y)


Det får komma mer om dagen idag senare. För nu ska jag gå o glo på min kung! CRISTIANO RONALDO DOS SANTOS AVEIRO (hela hans snygga namn;) ) in my heart. <3 Hahaha, nevars,. men han är grymaste spelaren, alla kategorier. :D Kanske inte målvakt då men. Hehe ;)


puss :)

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards