Alla inlägg den 19 april 2008

Av Holmström - 19 april 2008 23:23

Tjoo, nu sitter ja här igen, o dricker te. :] Hehe.

Inte gjort så mkt idag, gått promenad me Vickan i typ 2 timmar. Va asgött, o mkt trevligt. :)

Förresten så gick jag promenad me Alex & Iris igårkväll också. Det var mysigt de me. :)

Kommit fram till att det är sjukt skönt o gå, mkt bättre än o springa, för det är dödens tråkigt alltså.. :P Det är slappt men ändå jobbigt, elr inte jobbigt, men liksom, tröttsamt. Inte så man blir slut direkt, men skönt trött. :) Någon som är på o ta en sväng imorrn? Skicka ett sms isf. (a)

Får la börja ta en sväng varje dag. Det skulle nog va gött o gå en sväng varje morron. Snacka om härligt sätt o vakna. Får börja gå upp en halvtimme tidigare elr ngt. Hur nu de ska gå till, jag som aldrig kommer upp när jag ska som de ä nu. ^^  Måste försöka med det på måndag, elr redan imorrn kanske. :P


Kan inte komma på va ja ska skriva o tycka till om idag.. Hehe.. HV tog ju guld igår, men jag tkr nog LHC skulle vunnit. Iaf matchen igår. Men jaja, torska 2 avgörande finalmatcher på hemmaplan två år i rad tkr iaf är lite småkul. Väldigt starka motståndare då. O det ska de ju va i SM finalerna så. :P


Sitter o lyssnar på min nya favvolåt. Den blev det typ i förrgår, Empty Room, jag är numera kär i låten <3

De ja annars lyssnar på är för tillfället Evanescence, gillar verkligen blandningen av att Amy Lee sjunger som en gud och att de ä lite dunk i musiken.


Imorrn blire gudstjänst, hehe, va religiös ja känner mej. Nee va.. Det lär jag nog aldrig bli. Inte för ja vill de då men. Haha. XD


Nu ska jag väl.. Hmm, duscha kanske, o kanske sitta här lite till, elr helt enkelt gå o söva. Blir nog de sistnämnda. (a)

Men btw, jag är kär i en till. (a) Min iPod. <3 Hihi.


hejdå.

Av Holmström - 19 april 2008 18:48

Ändrat layouten lite nu. Vart väl sådär, den kanske blir ändrad igen. Hehe, beslutsångest.. Som vanligt. :)

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards