Alla inlägg den 13 april 2008

Av Holmström - 13 april 2008 17:47

Hade satt klockan på 8.00 i morse. Så jag vaknade ju då. (I) smsade till Linnea o Vickan om när konfan började.  För jag hade ju, duktig som jag är slarvat bort pappret, sånt är ja bra på. :D Den började inte förrens 10.30 så det var ju lugnt.

Det började med gudstjänst i typ en timme, sen asgod mat o sen info o sånt om Taize. Det är faktiskt så jag har ändrat uppfattning, till det bättre. O de är la positivt iaf. :) Sen så vare slut o vickan, ja linnea knalla hemåt, men vi fick för oss o köpa glass, så det blev en citronglass idag igen. :) Så satans goda. <3


Men nu tjatar syrran som en gris att vi ska "sjunga karaoke" (=söka på youtube efter videoklipp med text o sen sjunga) Inte för att ja kan sjunga, elr jo, jag kan ju. Men det låter rent ut sagt förjävligt. :S Sen blire väl lite plugg o kanske plocka undan på mitt rum, Sofia lovade o dammsuga o torka av min spegel om jag gjorde det. (Y)


pussssssssssssssssssss:*

Av Holmström - 13 april 2008 17:24

Måste bara skriva lite om våran andra skolhandbollsmatch. Även fast vi spela den i söndags. Vi spelade jättebra tkr jag. :D Dessuotm vann vi med 17-9 o det var ju kul. :) Alla var jätteduktiga. Men nästa match måste vi fixa oss lite mer innan. :D Haha, vi får hitta på nå't imorrn, jag har ju små idéer iaf. (a)



.

Av Holmström - 13 april 2008 00:20

btw, jag känner att jag håller på o bli förkyld, igen. :( Ngn som känner sej skyldig för o ha smittat mej? :)
Den blir det synd om bara så den vet.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards