Alla inlägg den 5 april 2008

Av Holmström - 5 april 2008 00:04

Haha, inte skrivit på länge nu igen. Men den här gången har ja faktiskt inte haft tid... Sammanfattning. :)


Tisdag: Småseg dag, men okej. Fick hem iPoden. (Y) Det var finfint. :P
Onsdag: Dagen då jag fyllde 15. ;) Bra dag helt enkelt. Skitslapp skola. :D
Matte 1 h - eget arbete, polisen snacka om moppar :] - träslöjd, kurs en halvtimme - lunch - kurs  typ 30 min till - föreläsning me Ola Skinnarmo. Helt klart intressant, han var rätt kul + att han snacka göteborska<3! :D Inte bara drf de va bra då. Han hade la helt enkelt endel vettigt o säga. :) Kom hem o gjorde ingenting ett tag o sen kom lite släkt o fira mej. :) Fick lite alltmöjligt kul :D Pengar, presentkort, godis, linne, tshirt, björnborg trosor, finaste tavlan me bilder på bara mej. (a) ;P (Y)

Torsdag: Skola på dan. Trampett på idrotten, askul, men inte bra för min rygg... Aja, fick stå ut me o typ inte kunna gå normalt hela dan. ^^ Jag är seriöst stel som en minst 85 årig tant. :o Men skitsamma. Fysik - lunch - svenska, skriva dikter, det är skitsvårt :o - religion, pluggade till provet, vi var jätteduktiga :D (A) - franska, kolla på film, det var bra. :D

Avslutningsträning efter det. Minihandboll i 45 min, sen va vi tvungna o sluta för vi skulle på spelarmöte. Ärligt talat fick man la inte veta så mkt man inte redan visste. Det jag var mest intresserad av att veta var vem vi ska få som ny tränare. Men det var inte ens klart... Vårat lag får nu sin tredje nya tränare på 3 år.. :s Det är inge kul. Efter det så blev de o duscha o slappa dator. (Y)

Fredag: Basgrupp - franska - matte - engelska - lunch - idrott. Vi (tjejerna i 8e) hade lektionen o vi skulle köra handboll. Det gick ju inte sådär himla bra. Ingen lyssna o de blev bara skit av alltihop.. Vissa i våran klass skulle jag kunna vrida nacken av ibland. Medans andra lyssnade precis hela tiden. Så jäla störande att bara vissa klarar det, o det konstiga att det är alltid samma folk. Slutade med att vi körde match o alla var skitoseriösa o då äre ju inte så jättekul.

Va klar i skolan vid 13.40 och skulle träffa sara vickan linnea o jonna vid kl 14.00 Bestämde mej ändå för att cykla hem o lämna idrottskläderna före. Cyklade hem på typ 9 min, lämnade väskan och drack pepsi ^^ o drog sen ner te skolan igen, på kanske 7 min. ^^ Träffa dom precis lagom o drog ner till tha city o fikade. Fast jonna drog ngn annanstans. Tog en skiiiiitgod bakelse. Jordgubb, o shit vilken sommarkänsla de blev. :D

Sen dumpa vi sara och gick vidare te expert där handbollsflickorna skulle samlas. Fick reda på vart vi skulle gå o lämna lappar. Jag jonna linnea o matilda gick te teknova o runt där. Sen när vi va typ klara så ringer vickan o undrar var vi är. Så fråga henne om några tog vid östenssons o där. O självklart hade ingen gjort det! Så lagom glada fick vi snällt gå till andra sidan stan. Skitkul... Handlade lite på östensson när vi ändå var där, va sen tvungen o släpa på det till skolan där min cykel stod. Tur ja inte hade väska också iaf. Då hade jag avlidit. Lätt. :(

När ja kom hem så hade gulliga syster städat det jag skulle gjort. Fatta att dedär dela ut lappar tog nästan 2 timmar. :O Sen kom mormor o morfar o fira mej, fick en sjukt snygg Nikejacka som jag kollat på :D<3 Sen käka vi smörgåstårta o glass, sen åkte dom hem.


O nu sitter jag är, ska gå o lägga mej nudå. Imorrn har jag bestämt att pappa o ja ska te mjölby o kolla på moppe, men vet inte om han har gått me på det. xD Tror inte det. Men får la tjata lite. (a) Ha ha.


pussgonatt<3

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards