Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Hallsberg

Av Holmström - 27 maj 2008 18:41

Sitter vid mammas laptop igen, sry mamma, för javet ju att du läser dehär. ^^ Men jag orkar aktiskt inte starta "min" dator så. O eftersom mammas alltid står på så kan ja ju lika gärna låååna den. (a)


Vi i Hallsberg i helgen då. Kom dit på fredan som vanligt. Då hade vi grillmys med laget o det var väldigt tevligt. ^^ Hahaha, vi hade sjukt roligt iaf. Speciellt när alla berättade om gamla minnen som dom flesta (bla jag) inte hade en aning om va de var, men det lät ändå så roligt så man låg dubbelvikt o garvade. Älska laget. <3


Lördagen, upp vid halv 7 o käkade frukost. :) Sen värma för dags för match runt 9 ? Mot ÖSK, vilken vi vann me 16-8. Good. (Y) Sen kunde vi käka lunch innan dags för nästa, mot Vassunda (?). Även den vann vi med sådär 20-8 tror jag. Tyvärr ´kunde jag inte vara med mer än ca 5 min av matchen. När jag slängde mej o sköt (de blev mål ofc) så när jag hade rest mej upp hade jag så jävla ont i ryggen. Går inte o beskriva, men har aldrig haft så ont förut. Så det blev o släpa sig av planen,ramla ihop på backen o få linimentmassage av mamma. Sen skulle jag prova o stå upp, men kunde inte ens stödja på mitt höger ben för då darra det som satan och bara vek sig. Skitäckligt... :S

Sen tog vi lagfoto, jag fick asskön massage av våran massör, spände på mej ryggskydd o så dags för match 3 den dagen. Mot Spårvägen denhär gången. Lite större motstånd den gången. Vi stryk med typ 8-24.. :S O det konstiga var att jag kände ingenting i ryggen när jag väl var varm, det är ju konstigt. ^^

Vi gick vidare till a-slutspel.

 På kvällen gick jag o några till o köpte en stor fet familje pizza o dela på, men det slutade med att vi skänkte bort den. Haha.


På söndagen var det att gå upp 6.00 Assjobbigt. Match kl 8.20 mot vhf f 94. Vi förlorade med 12-13 o åkte därmed ut. Ja , det är skitpinsamt, men så är det. Det är fakta att vi åkte ut mot dom som är yngre från våran förening. :S Tyckte tyvärr att det var lite väl dålig lottning o lyckas få 2 lag från samma förening mot varandra, men jaja..

Sen gjorde vi inte så jätte mycket mer den dagen. Elr jo, jag satt o stekte med en 1,5 liters Loka samtididigt som jag hejade/kollade på Sofias kvartsfinal, semifinal och final i B-slutspelet. Vilket dom vann med typ 15 bollar. Nice. (Y)


Nog om Hallsberg skulle jag tro.

Det här var dessutom det sista vi gör med vårat lag, altså bara vi 93 or. Jag tycker iaf att det är jättetråkigt, för jag gillar verkligen vårat lag och vi har en så härlig sammanhållning.


Vadstena HF F-93, ni är allra allra bäst. <3

 
 
Ingen bild

Mams

27 maj 2008 20:23

Det är underbrat att se den lagsammanhållning ni fått nu, och den kan ni ju ta med er till hösten ju !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards