Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Holmström - 7 maj 2008 17:28

Dagen har varit så jädra kul, iaf eftermiddan, hahahah :D Skrev lite om vårat studiebesök o fixa det, dom två timmarna vi hade till dt gick på ung.. jaa 15 min kändes det som. På¨förmiddan va jag, Felix, Calle o Sofie på studiebesök också, det var helt ok. :)


Nu ska ja dra ner till my second home <3 Elr ne inte riktigt, ska till gräsplanen, men ja ska iaf lira lite boll. Älskar't :D

Hahahah, vi hörs ev senare ikväll, tränar till runt 8 o sen hade ja tänkt o ha mini spa för mej själv. :D Hahaha, o så äre ju Sthlm imorrn så jag måste sova skapligt iaf. :)


puuuuuss

Av Holmström - 7 maj 2008 08:06

Tjo. Nu ska jag snart dra till skolan, elr njaa, snart o snart, om typ 25 min elr ngt. O de är la inte så snart. Fast de är ju inte lång tid..


Hmm, mitt morotsförsök som ja skulle börja med idag har jag inte gjort. Usch, ja klarar inte o äta annat än en macka o dricka oboy på mornarna. Blir ju spyfärdig annars, o de är vidrigt. Min morronaptit är = 0.


Jaao, nu ska ja la klä på mej lite mer, o sen fixa te min kamera för den får la hänga me på studiebesöket, verkar inte som om ngn annan kommer ha me sej de så. ^^


Hejsvejs. :) :*

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards