Alla inlägg den 21 maj 2008

<3

Av Holmström - 21 maj 2008 23:55

Yes!


Manchester United, Champions League segrare!

Alla mina tre favoriter gjorde mål dessutom. Ronaldo, Tevez & Nani.

Tar tbx allt dumt om att Giggs är pensionär. :$ Han är iskall. :)

Van der Sar, good good. :D


O alla mina hatobjekt åkte ut på ett elr annat sätt. :D Drogba, Makaraki (stavn XD) & sen en annan tönt som blev utbytt.

Man Utd! <3

Godnatt <3

Av Holmström - 21 maj 2008 17:05

Hallå. :)

Igår gjorde jag ny subdomän te bloggen, så numera kan man gå in på bloggen via : http://lisas.has.it också. :)

Tänkte gå ut o sätta mej på ballkongen nudå. :P

Dagen har varit slapp som bara den. :D Fick veta matteprovet imorse, o de va la helt ok. Hehe. Inte mvg dock. ^^ Sen ea o vi satt o disskuterade vårat grupparbete. Haha, liiiite engelska också. Sen extra språkhjälp. Gjorde lite engelska. Sen lunch. Sen språkhjälp igen, o ja gjorde franska. Lite. Fick ganska mkt gjort ändå. (Y) Sen livsstil o de va la... OK. Vi frog te kungsvaldemar o skulle spela fotboll, men alla var ju inte så seriösa om man sgr så. :/ Bara för ja hade tänkt o va de för en gångs skull. ;) Sen ägde Alex o  ja ut resten. :) Slut för dan.

Ska snart o träna, elr vi börjar om 51 min. :P Så ingen brådska direkt, tar ju ung 4 min o cykla ner te gräsplan så. O dt är rätt trök o va där för tidigt. Hoppas vi får köra match mot småpojkarna idag med. Haha, då ska dom få däng idag. Vilket skämt. ^^


O ikväll är det Champions League final då. :D Ronaldo imh. Haha, ne men, ja tkr Man Utd ska vinna. Somsagt, ngn som har en halsduk o skänka mej? :D (a)


Näj, nu ska jag hinna sitta o jobba me kärlekshäftet på ballkongen. (Y) Borde hnna typ 20-25 min iaf. :) Finns på my phone. :) Om man inte har nummret så äre bara o söka på eniro. XD


puss.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards