Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Holmström - 6 maj 2008 22:52

Hehe, (a) Nu hittade jag precis vad det var för fel på min blogg... Hade visst råkat ändra ngn inställning för textstorlek i datorn. Haha, rätt typiskt mej känns de som. :P


Yes, nu ska jag berätta om min crazy idé. Läste för ngn dag sedan att man blir brun av morötter, om man käkar typ 10st om dan i nåra veckor. O ärlig talat, jag måste prova om de funkar. Är lite smått tveksam. Det stod att man skulle bli brunare av ämnet caroten i moroten, men om inte jag är helt fel så är väl caroten oranget? Hahaha, kul o gå runt o ha samma fär som en morot. ;) Men jaja, funkar de så gör de, o vad har jag liksom att förlora på att käka kaninmat. Inte mycket, isånnafall o bli kallad för kanin, men de tar jag om ja blir brun, o det är ju dessutom nyttigt. :D Haha. Någon som joinar mitt sjuka försök? :D Ja ska börja imorrn hade ja tänkt.


Imorrn blire somsagt studiebesök, o jag har mini sovmorron fram tills kvart i 9(hahahaha, vilket skämt) då jag skulle träffa resten av gruppen utanför sporthallen tror ja de va. :) Men ja kan ju sova te halv 8 elr ngt, elr så går ja upp vid 7 o tar en prom med en morot i näven kanske. Haha, vi får väl se de.. :P


Men nu är kl 22.59 o ja ska gå o lägga mej, nästan tidigt för o va jag. Men alldeles för sent egentligen...

Vi höres maybe imorrn morron.

Sovgott, gonatt :*

Av Holmström - 6 maj 2008 19:59

Vet inte vad det är med min blogg. :S Är det bara jag som ser texten i jätteformat? Skumt äre ju iaf. :S


Söndagen. Va på kattuntställning, o ju oftare man ser en Helig Birma desstomer säker blir jag på att det är en sån katt ja ska ha ngn gång. Dom är ju underbara! Helt otroligt vackra och väldigt söta.

THW Kiel vann första finalmatchen. :D Men jag ljög lite för er, dels om tiden (opps felskrivning (A))O de vann bara med 2 mål. Men som jag gissade så var det jämnt men Kiel "drog ifrån" på slutet. Mkt riktigt så var det Nikola Karabatic och Marcus Ahlm som gjorde de sista avgörande målen. Gött. :) Ciudad hade före matchen bara blivit besegrade hemma en gång, och vunnit alla Champions League matcher. Nice o knöcka dom lite då. :D Haha, hoppas bara att Kiel kan hålla denhär 2 målsledningen i Sparkassen arena hemma i Kiel, och det tror jag att dom kan! Go Kiel! :D


Måndag. Väldigt slapp dag. Har ju temavecka nu.. Hade bla bild då man skulle designa en företags logotype, det var kul. Men det roligaste på dagen var nog det som handlade om sjlvkännedom. Det är ju iaf intressant, körde fyra hörn och heta stolen. Sånt tkr jag är kul o göra. För då får man säga vad man tkr lite mer än vanligt. Elr klart man får det ivanliga fall också. Men det är jag inget vidare på... :( En lektion i datasalen satt vi o sökte på olika grejer om gymnasier. Ingen aning om vad jag ska gå då.. Vill ju inte bara gå en vanlig skola nu när man får chansen att välja. O då är det typ handbollsgymnasie eller naturbruk som är intressant. :P Men det finns ju på många ställen..

Efter skolan hängde jag med Sara o Linnea och fikade. (Y) Trevligt. :)


Tisdag. Jaa, idag har de la vart okej. Började dagen med att sitta i grupperna som vi ska gå på studiebesök i imorrn. Vi fick la ihop runt 30 frågor så de dög la. Efter det teknik, det var helt ok, rätt kul o bygga bronb för vi va så bra. ^^ Sen lite sammarbetsgrejer o det knäckte 8E alla på, det kan jag nästan lova. :D Lunch o sen gå prom på "hemkunskapspasset". Jaao. Slappt o rätt kul.

Sen gick ja ner te stan me Sara Erica Vickan o Linnea o käkade glass. Sen drog Linnea o sen Vickan. Så sara ja o erica satt nera vid sjön o snackade det. Puss på det <3


Senare ska jag informera er om min utmaning. Ska bara fixa en grej först. Hehe ;) Alice vet om den, o Alex me tror jag.


See you, puss XD

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards