Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Holmström - 15 maj 2008 21:54

Nya Hallsbergs tränarna är pissbra tkr jag. Vilket är skitkul! :D


Haha, imorse låg ja o drog mej, men tänkte att ja hade skit gott om tid ändå. Liksom började göra iordning mej runt 7.40 o de ä ju rätt lugnt. Men så bara var klockan 8.10 helt plötsligt. O fattbart, så fick stressa lite kanske, men jaja, det dör ja väl inte av. ^^

Skolan idarå, va så jäkla seg imorse. :o Haha, engelska - idrott, softboll rätt roligt ;) - fysik - lunch - svenska, kärlekshäfte är kuuuul men svårt, satt o försökte skriva en kontaktannons, 1 jag läser inte kontaktannonser 2 ja brukar inte ha som vana o skriva sånna heller så ^^ - religion - franska. OK dag med andra ord. :)

Sen ner te city, köpte en liten present till amanda o så fikade ja me sara o erica, det är tydligen våran nya vana. Ja kmr rulla fram snart ;) Sen hemma runt 17.30 o skulle va vi gräsplanen vid 17, men ja hann såre va ju lugnt. :P Körde fotboll som uppvärmning, gjorde snyggaste vurpan genom o trampa på bollen, oj så hade jag inga fötter längre. Men vem annars ska göra nå sånt om inte jag, så ja får väl leva med det.. ^^ haha. Sen match mot f94. Vet inte resultatet, eftersom vårat lag inte räknade alls, o dom tala inte om'et så. ^^ fjollor xD men de va rätt kul iaf. :) nya tränarna är somsagt jättebra. O vi ska träna mkt inför hallsberg nu, skuylle bara blivit 3 x 2h, men nu blir det ist 7 x 1.5-2 h, najsnajs :D


nu ska ja hoppa in i duschen, elr njaa, hoppa, jag kan knappt gå så, pga muskeldödare. XD hahahahahahahahahahhahahaha


puss.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards