Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Hemmastuderingsdag XD

Av Holmström - 20 maj 2008 22:47

Så har en hemstuderingsdag (fult namn btw) passerat. ^^

Har jag gjort det jag skulle idag? Näej.

Har jag städat mitt rum? Näej.

Har jag pluggat franska? Näe.

Har jag gjort ngn geografi? Nepp.

Har jag gjort all matte jag tänkt? Nej.

Har jag gjort det i kärlekshäftet jag skulle? Ja faktiskt. ;)

Hahaha, ja sgr ju det, jag är helt kass på o göra det jag planerat.. Men jaja. Dagen har gått ändå. :P Gick faktiskt upp redan kl 10 i morse. :O O gick ut nästan direkt dessutom. Jag och pållen stod o kollade på när mor o far släppte ut kossorna. Sen fick pållen pedikyr också. :) Sen så gjorde jag ingenting, lunch. Sen ringde syrran när hon slutat. O då gick det upp för mej att klockan var runt halv 4 o jag hade inte pluggat ett skit. Bra lisa. (Y)

Men jag har iaf gjort lite matte och gjort 25p i kärlekshäftet. Jag är stolt. Haha. Ska skriva en kärleksnovell, men har inte en aning om hur. Har 5 st alternativ o välja om o skriva om. Så som nationella proven är uppbyggda. :P


Sen har jag inte gjort så mkt mer, strött hos kossorna, o sen duschat. Typ. ^^ Har iof hunnit med lite msnsnacka däremellan så. Förvånande va? ^^ 


Nepp du drar ja te tvn, dom berättar vilka som gått till ESC finalen nu. O så äre Champions League final imorrn. :D<3 O om ngn vill skänka mej en Man Utd halsduk så går det bra? (a) Måste få tag på en alltså. ;)


pussssssssssssssss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards