Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Min måndag

Av Holmström - 31 mars 2008 22:08

Första skoldagen efter lovet.. Var skitseg imorse o kom inte upp förrens mamma kom upp o väckte mej, klockan 07.42 Bra lisa. (Y) Men hann utan problem ändå. :] Dagen idag såg ut såhär.
Franska: hade vikarie o jobbade lite
Trä o metallslöjd: Roligt, fortsatte me svepet och svarvade även litegrann.
Lunch, o lång lunchrast. Hade riktigt kul på den. Det kan vi tacka erica för. ;)
Kemi: Laborerade lite, helt ok.
Teknik: byggde bilarna o ja lyckades äntligen få min o gå framåt igen. :D<3 Den gick ganska bra för typ 3 veckor sen, sen skulle ja trimma den, o då sluta den funka helt. :( Men somsagt, nu äre bra igen. :]
Samhäll: Tråkigt, fattar ingenting om dehär me regering, riksdag o shit. Antingen äre jag som är sjukt trög elr så vet jag inte. Jag behöver allvarlig hjälp i vilket fall...


På samhäll fick vi handbollsflickor sms av coachen att de inte va ngn avslutningsträning för han var sjuk.. Men vi frågade om vi kunde träna ändå, o de fick vi.. Men det slutade med att vi 6 st 93or va me 91-92 ist. :) Det gick iof ganska bra så.
Men tanken på att slås ihop nästa år känns ärligt talat inte så lockande. Inget mot dom för dom är ett gäng roliga flickor dom med. Men jag vill ju bara var vi, 93orna. Usch. :( Det blir väl bra ändå men ja. Det kommer bli nåt så grymt annorlunda iaf..


Efter följde linnea med hit en lite sväng för hon skulle slippa vänta själv i sporthallen. Glodde hanboll o hockey. Sävehof gick vidare till semi i tre raka mot LIF, rättvist, för klasskillnad, det är de. Kommer ihåg att jag för längesen hejade på Sävehof. Får la ta upp det igen. ;) Haha, medgångar ger supportrar, motgångar prövar dom, elr hur är det. :)

LHC gick ju iaf till final. Tror faktiskt dom vinner SM guld, mot HV71 i finalen (inte för de är klart, men ja tror så :]). 


Ska nog gå o sova snart för o orka komma upp imorrn. btw har jag en gullig syrra som kom upp med mat till mej nu, puss påre :D ibland är du bra att ha <3


pussgonatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards