Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Holmström - 6 mars 2008 21:54

Hello my ladies and gentleman. Men hallå, vad är mitt problem liksom. :)


Rubriken bör tolkas bokstavligen. Det här har varit en sjuk o jobbig vecka. Måndag - tisdag var ja hemma o va sjuk.

Onsdag - studiedag, men jag var fortf sjuk för det.

Sen pallra jag mej till skolan med världens jobbigaste hosta. Men man överlever.

Engelska, ett speech om Cristiano o sen jobba lite me activity, helt ok.

Idrott, kollade när klassen klättra isflak, var inte med pga satanshostan.

Fysik, prov. Gick väl rätt så hyfsat. Det kändes ju bra iaf.

Svenska, fast vi hade So ist, för Åsa var sjuker.

So, hade vikarie för Monika har opererat bort halsmandlarna.

Franska, slapp och rolig. :)


Sen så hämtade mamma mej, typ hem o packa väskan o sen dra igen. Träning vare då, skulle kanske inte varit med fullt känner jag nu. Men vafan, det är lätt o va efterklok. Jag gillar handboll och då sätter inte mín knappt andbara hals stopp precis. Det lilla problemet är att jag nog kommer hosta ut mina lungor, ut o in. O det vore ju inte så bra, lite väl svårt att andas då.. :(

O btw så som jag har hostat och har haft träningsvärk i mage rygg efterdet, fortsätter jag med det, då, då, då borde jag ha världens bräda om typ 1 dag ;) Hahahahahahhahahahaahha....


Imorrn blir slappisdag, med handboll på idrotten, får la se om jag är med. Haha, jag vet hur det kmr gå, jag kmr va med, köra som en idiot och jaa, ja kmr ju inte ta't lugnt.. Men jag kanske ska vara lite små tränare/domare. Det vore slappt. :) Men lol. Jag försöker bara övertyga er om att jag är riktigt duktig och eftertänktsam. Jag vet ju som sagt ändå hur det slutar. :P


pusshej.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards