Alla inlägg den 25 mars 2008

:)

Av Holmström - 25 mars 2008 16:23

Läste gamla inlägg o fick en tvångstanke att ja va tvungen o göra nåra sånnahär. :)


Dagens planer: Inget, ev springa en sväng? Eventuellt sa ja!

Dagens mående: Jovars, de funkar. :)

Dagens låt: My Immortal - Evanescence

Dagens vill ha: iPod (a)

Dagens tråkigaste: Inget speciellt.

Dagens finaste: Alla bilder ja tagit på systers o mammas katter.

Dagens dricka: Pepsi ^^

Dagens mat: Köttgryta o ris <3

Dagens köp: Ingenting

Dagens saknad: Öhm? :) Vene.

Dagens längtan: Sommar skulle nog inte sitta fel. :P


-------------------------------------

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra i din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
HEJA lisa /pappa syster o tysken

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Varsågod Lisa. Ditt Refill-kort har fyllts på. blablabla

Va där det första du säger när din kompis blivit påkörd?
Natti natti sov gott mvh jan

Vilket sms blev du mest berörd av?
va e de för match?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
visst ja, lycka till på handbollen! ;)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
Du med;) haha, ne gör inte det:p gonatt


Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
äru framme?

Vad vill du höra mest av allt?
Glad Påsk:)


----------------------------------


HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT: 10 typ?
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: inget planerat
VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG: min hummelväska 
VAD GÖR DU NU: sitter vid datorn o lyssnar på Evanescence 
VAD BLEV DU IRRITERAD PÅ SENAST: my sister
VAD SKA DU GÖRA HÄRNÄST: gå ut
HAR DU ETT JOBB: nepp
DRÖMBOENDE: näe, men jag trivs rätt bra där jag bor. :)
VEM VILL DU TRÄFFA NU: vet inte 
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: soran ngt på parlamentet igår :D 
HAR DU ONT NÅGONSTANS: ryggen bla
FOLKÖL I KYLEN: neje
NÅGOT HUSDJUR: något, nåååågra snarare 
NÅGON FAVORITRÄTT: pastasallad <3
NÅGON FLICK/POJKVÄN: nepp
PUDER PÅ DIG: nej
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: för många ^^ 
GYMKORT: nej
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: njaa, nääe
DUSCHAT IDAG: nej
NÅGON KOMPIS SOM KNARKAR: allihop
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: faktiskt
BRUTIT MOT NÅGON LAG: har ja säkert ^^
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: aaaa :D SARA :D
NÅGRA MVG: tyvär inte "/ 
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: tror så 
EN TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: yes box
NÅGOT BEROENDE: aopp
FIKAT IDAG: nee
ETT PAR CONVERSE: aldrig i livet!
NAGELLACK: rosa (a) 
VARIT I SLAGSMÅL: alltid (Y) 
KÄRLEK I HJÄRTAT: beror la på hur man ser't

Av Holmström - 25 mars 2008 15:29

Alltså, det är såhär. Jag skriver ju inte så ofta här i bloggen. Men det är inte för att jag inte vill/orkar/kommer ihåg. Utan det beror mer på att ja vettefan va ja ska skriva om. När ja väl sitter här kommer jag aldrig på ngt som är nog intressant att skriva om.

Hmm, va händer i Sverige just nu. Slutspel. Men jag kan inte ett piss om hockey egentligen. Min erfarenhet är liksom: kollat på en enda elitserie match live i hela mitt liv, mellan Mora o LHC tror ja, o kanske 5 st matcher me HCW's U16, o hur mkt lär man sig av det. Det finns ett enda domartecken jag är säker på och det är Cross checking, vad duktig jag känner mej.. Not. Slutspelet har jag väl sådär koll på...

Jag hejar på Frölunda, dom åkte ut mot Färjestad med 3-4 i matcher. Båda lagen var så "dåliga" som dom klarade bara av att vinna på hemmaplan. Oturligt nog så hade Färjestad en hemmamatch mer.

I semifinalerna är det HV71 - Timrå och LHC - Färjestad. Jag tror nog det blir final mellan LHC och HV71.

Hahahahahahahahhahaahahaha, ja är körd som sportupplysare, kom me nå nytt liksom... xD


Fotbollen i Sverige vet ja väl typ inget om? Elr vare så att IFK Norrköping har premiär match mot Djurgården den 31 mars och det är utsålt? Elr, så vare helt enkelt inte så. Det är faktiskt så att jag har sett en enda fotbollsmatch live i hela mitt liv, VGIF - Ödeshög. ^^ O ja såg inte ens hela matchen.


Handboll däremot. Det har jag ingen som helst koll på hur många matcher jag sett live. Vet bara att det är rejält många. Aa, va kan de bli. Runt 5 varje helg i typ 5 år? ^^ Inte för man spelar handboll året om men ändå. ^^ Men ändå har jag ingen koll på ngn av Elitserierna. Är jag dålig elr är jag dålig... Men jag kan tänka mej att Hammarby leder herrarnas. Ja ska faktiskt kolla LIF Lindesberg - Sävehof i Örebro på fredag. Såg nu att det va kvartsfinal vilket jag inte hade en aning om... Hej jag är lite efter. :D


---------------------------------------


Igår var jag i Lkpg o skulle lämna in min mp3 på PcCity. Gick supersmidigt. Eftersom dom inte lagade några mp3er så fick jag antingen välja en ny elr pengar. Hade bestämt mej för en iPod Nano, men eftersom den inte fanns hemma så blidde det ingen sån. Utan ja tog pengarna ist. Vilket ja kanske ångrar nu. Kunde ju lagt till 300kr o fått en 8GB ist. Men jaa. Det går ju att beställa på internet. :)


Nu ska jag hitta på något annat... Ha't så bra.

/lisa

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards