Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Åhh seger <3

Av Holmström - 30 mars 2008 21:32

Sitter här o njuter av en underbar seger som satt så bra som de bara kan! Jaa, ni läste rätt! Vi vann över serieledarna som inte har en enda poängförlust med hela 22-14. :D Snacka om att jag är stolt över vårat lag! Jag gjorde faktiskt 4 mål. O allihop var spelmål. :] Nee, va ja skryter. :$ Ja fick faktiskt en 2-minutare också. Fatta inte för vad, men de va kanske rätt. Brydde mej inte om att ta reda på det heller. Känner inte för o käfta me domarna, det var bara att gå ut liksom. ;)
Vi avslutade serien med 4 raka segrar, det tycker jag är ganska så bra. :] Vi ligger 3:a i serien nu. Men vi kan sluta som 4:a. Det beror på hur det gått i en match som resultatet inte har kommit in. Men vi har ju gjort en ganska bra säsong ändå. Men tanke på några rejält konstiga förluster så.
Puss på att jag älskar handboll!
Nu är det avslutning imorrn. Sista inomhusträningen med tränaren. :( Usch usch.. Sen är det spelarmöte, o sen drar utesäsongen igång i maj. På gräsplanen. Blir illamående bara av att tänka på den. Så jävla jobbigt var det när vi börja försäsongen där förra året. Ha ha ha, mindre underbara minnen. Men det gjorde ju att vi orka en massa.
I slutet av maj blire Hallsberg o lira lite utomhus. (Y) Det är kul de mä. Sen förrhoppningsvis beachhandbolls cup i Åhus i sommar. Vi håller tummarna.


Btw, coolt att jag klarade av att mmsblogga! Då vet ja ju att de funkar som de ska. Kunde göra det för min snälla mamma laddade mitt kontantkort igår. Danke :]


Kom o tänka på det i förmiddags. Vilket krig det är i bloggvärden egentligen. Haha, typ Kenza vs. Blondinbella. Har ingen personlig favorit där.. Men bådas bloggar är roliga att läsa. Jag är säker på att dom läser varandras också. Blondinbella avslöjade ju sin "Mr X" för några dar sen. Direkt dagen efter var Kenza tvungen att avslöja vem hennes nya dejt var, för att folk spred rykten skrev hon. Lol, hon är en av Sveriges största bloggerskor och klarar inte ens av att folk sprider rykten. Då ska man nog kanske lägga ner... Allt för o locka/hålla kvar läsare.

Men iof, det roligaste är nog ändå att läsa alla hatbloggar mot tex Blondinbella. xD Hahaha, hittade ngn skitbra blogg idag. Men kmr inte ihåg vad den hette. Det ska jag ta reda på.


Ska nog lira lite töntiga o småtråkiga onlinespel nu. www.spela.se är min vän vare gäller sånt.


ha de bra, puss&kram

 
 
Ingen bild

Mams

1 april 2008 12:56

Va det denna bloggen du mena:
http://www.bellasuger.se/ för den är riktigt bra ju !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards