Alla inlägg under juni 2008

Av Holmström - 7 juni 2008 23:23

Portugal vann ju bara med 2-0 idag. :) Mål av Pepe o slöa inhopparn (mit smeknamn på hnm) Raul Miereles. Ronaldo var bra, men långt ifrån så bra han kan vara. :) En frispark i stolpen annars. Nuno Gomes hade ju en härlig nick i ribban också.

Turkarna var faktiskt ganska mkt bättre än va ja trodde. :$

Imorrn äre ju typ tråkiga matcher, så får se om ja kollar. Österrike-Kroatien & Tyskland - Polen. Ingen är somsagt skitkul. ^^


Annars idag har jag inplastat buntar o jobbat på brännan insmorj i sololja samtidigt. Nice.


Nu ska jag nog dra mej tbx, är skittrött fast klockan "bara" är 23.46 Aja, ska la försöka gå upp skapligt imorrn, känns som hela dan blir förstörd  annars..

O på onsdag slutar man ju åttan, o får betygen, visst ja vet redan fler än hälften, o är riktigt nöjd med typ... 2 ^^ Matte&franska.


puss gonatt :*

Av Holmström - 7 juni 2008 23:16

Åhh, kaninen som pussar på sin morot är så söt! <3

Kramsången, mer kramar åt alla. :D Haha

Av Holmström - 7 juni 2008 14:28

Glömde en annan viktig detalj av gårdagen. Pappa hade letet efter ngn väst i sin garderob på övervåningen o sen lämnat dörren öppen. Sen när jag gick upp o förbi den, vad hänger där om inte en ADIDASjacka :D Skitsnygg, mörkblå me ljusblå ränder på armarna o bröstet. Typ pappas gamla som han aldrig använt, snacka om retligt att jag har letat o tänkt om ja ska offra typ 500 spänn på en sån, o så hänger det en i pappas garderod i lagom storlek som jag fick adoptera gratis, yes. Det gjorde min dag.


-------


1. Ta fram din mobil

2. Bläddra i din inkorg

3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i smset

4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?

Heej! Aa tror det :-D

Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Japp, tränar på ons ist.

Va där det första du säger när din kompis blivit påkörd?

Vassego Ditt refill-kort har fyllts på.

Vilket sms blev du mest berörd av?

Okej men vickan märkte typ nu att vi stått stilla o står i bilkö. xD

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Okej haha ja blev inte glad... :)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?

Haha:) aa gör det vi kommer ju antagligen på fler imorrn ;) kramar

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Du kan gärna ringa mej med;)

Vad vill du höra mest av allt?

Ditt inlägg har publicerats!

Av Holmström - 7 juni 2008 13:46

Tjo, gomorrn. Va så sjukt trött imorse, o ändå gick ja ju inte o la mej direkt sent, runt halv 12 liksom.. ^^

Idag börjar ju EM. :D Ska iaf se en match ikväll hade jag tänkt. Portugal - Turkiet. :) Tror på vinst till Portugal med 3-1. EM är så härligt, ett problem är då att jag åker till Taizé på söndag (om en vecka) o missar då en massa. Men aja. Så äre. Man är ju i Frankrike en vecka ist. (Y) Sen o sitta i en buss i 26 timmar lockar ju kanske inte då.. Lite kul ska de ju bli o va där iaf, hoppas jag.

Men aopp, ja har faktiskt städat lite på mitt rum nu. Stolot över mejsjälv, inte sprungit ngt dårå.. Men de hinner ja sen. :P


ha de bra, puss

Av Holmström - 6 juni 2008 22:30

Åh, vilken härlig dag de har varit. :O :D

Gick upp vid 9, käka frukost o gick ner till ängen o kollade när en otroligt söt kalv föddes. :D

Dagen har tillbringats i Vättervik me några bästa o de va så skönt.

Cyklade ut vid 1 elr ngt, förbi mima o köpte lite smått o gott o sen ut te playan. Sola&bada, jag är badkrukan no 1. Men hej, ja står för det iaf. :) Sen var det faktiskt skönt. 21 grader skulle de va hörde jag. :D

Underbart, torsdag igen elr hur blire? (a)


Sen kom hem runt halv 6 o då skulle mor o far iväg på party. ^^ Syster o ja käka, sen ringde en uttråkad sara som var på studentgrej o villle komma hit. Så hon kom förbi en sväng, hon va la här typ 1,5 h elr ngt. Sen gillade jhag vädret så ja o hundarna tog en liten promenad. Fiasko Pyton jag o en korkad fiskmås som förföljde oss. Så många var det ute. Haha, heldött me andra ord. Visst vi var inte i självaste city men ändå. :)

Nu vet jag inte vad ja ska göra. Är ensam hemma för Sofia ä o badar..


Ska la kanska glo lite tv o sen gå o lägga mej. Klockan är 22.36 o jag är trött. Haha. ^^


Imorrn tänker nog inte ja göra ngt speciellt, smörja in mej i sololja o jobba på brännan skulle ja tro, de är det som känns mest lockande, antagligen plugga lite körteori också kanske. O kanske springa en sväng, men de får vi se. Antingen gå upp tidigt o springa då, elr sent på kvällen, vi får la se. :)


puss.

:)

Av Holmström - 5 juni 2008 23:37
Photobucket

Dehär är iaf bra. (Y) Inte just Schweiz-Tjeckien kanske, men att EM drar igång. :D De blir nice.

Av Holmström - 5 juni 2008 23:28

Hahaha, asså. ^^ Check this.  


Nejnejnej, sjuk idé. Förihelvete Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro, det här kan vi inte gå med på! Stanna i United.

Yes, jag är "sur". Men han kan ju inte lämna United för Real, ofta liksom.. Men de ä la bara o hoppas att han ändrat sig efter EM.

Photobucket
Av Holmström - 5 juni 2008 19:01

Tudiloo. Blev ingen träning igår :( För ja tror inte ngn 93a skulle träna, o man vågar inte vara själv med damerna liksom. ^^ Men nästa vecka, då blire väl minst 2 ggr iaf. :)

O ingen träning idag heller, för det var tydligen ingen idag.. Pga alla studentfiranden.. Får la springa en sväng själv sen kanske, men när det blitt lite svalare, ja vill ju inte ta självmord liksom. ^^


Dagen idag har varit den slappaste jag varit med om pål änge. (Y)

Engelska, hyfsat kul frågetävling

Idrott, konditionstest, gick la... Sådär, inte asnöjd direkt, :P

Fysik, kollade på seg film o jobba litegrann

Lunch, efterrätt, GLASS med HALLONSÅS, älskar't

Svenska, fick mer glass o lyssna på novell, sluta 20 min för tidigt, så hade 40 min rast (Y)

Religion, frågetävling&delicatobollar (Y) 15 min förtidigt så 35 min rast (Y)

Franska, glodde på film. :D


Sen har ja varit ute i solen o läst lite körkortsteori, det är typ tråkigt, menmen.. Ja får ju igen det nu om ja läser det o ordentligt, eftersom det är samma teori som bil..


Imorrrn vill jag ute te vättervik, men vi får väl se hur de blir me de. Ska hitta ngn o åka dit me till o börja med. :P

Ska nog dra o göra nå annat nu... ;) får la se va de blir.

lisa.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards