Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Holmström - 3 juni 2008 21:20

Hej hopp!


Jag tkr det är alldeles för dåligt med kommentarer! ;) Kom igen nu, ffs.


Idag så har jag varit in tha school,

historia, fortsatte me grupparbetet

matte, gjorde inte alltför mkt, lite repetition & så'

kemi, läste gamla nummer av illustrerad vetenskap. Hitta värsta coola grejen! Det var såhär en livmodersopperation, för dom skulle operera bäbisen, o då hade bäbisen stuckit fram sin lilla lilla hand och kramat kirurgens finger. Helt otroligt gulligt. Bara ja som tyckte det iof men.. ^^ Sen hade alice alex o ja frågetävling, hahahah ;)

lunch

svenska - svenska bild, askul uppgift! man fick typ 2,5 timmar på sig, o gå ner te hamnparken o teckna av ett motiv, tbx te skolan o fixa bilden lite o sen skriva en berättelse om det. skitkul somsagt! fick också tbx både dikt - o kärlekshäftet, sådär nöjd, men jaja... Ska nog snacka med läraren på torsdag. Fick veta betygen i svenska o bild också.. ^^

engelska, lämna inte böcker, skrev utvärdering o fick veta betyg.


O nu sitter ja o jobbar på min bränna. ^^ Hahaha, Dove Summer Glow liksom. :P Man slipper hudcancer (Y) men ja har en förmåga o få det o bli lite småfläckigt, men denhär gången knske jag har lyckats, ngn ska ju vara den första liksom. ;) Får se typ imorrn näre o färg ordentligt, annars blire la jeans te skolan, o långbyxor på livsstilen. Nee, så hemskt ska vi inte hoppas att de blir, jag har fakltiskt peelat o smörjt in benen innan, OCH smörjt med små cirkelrörelser. Tahah ^^ Ska bara smörja in fossingarna också, men de får ja ta sen precis innan ja går o lägger mej, för då kan jag kladda så mkt ja vill, utan o halka när jag går sen, hahah. Det har nästan hänt.


Har också sprungit en sväng, kunde tyvär inte springa hela vägen, fick pisskramp i vaderna, ja har nog druckit för lite .. :( Men ja körde lite styrketräning i trädgårn när ja kom hem iaf, utan o fuska. ;)


Snart kommer nog pappa o ropar på mej, vi ska gå ner te ängen o kolla om världens sötaste kossa 498 har kalvat. Hon är så grymt söt på ngt sätt! Bilöder kanske kmr me kass mobilkamera. ;P


Hejrå, o ja hoppas ingen missat den na överskrigften ;)


Lisili, - the official fansite of Lisa Holmström :)


alla stjärnor måste ha egen fansite <3 känns dock lite småego att det är jag själv som skriver min egen fansite dårå men. :P

Av Holmström - 3 juni 2008 17:40

visste du att jag:

(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskar/älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
( ) spelat minst ett instrument
(öhm?) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil

(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
(/) tror på det övernaturliga
( ) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
( ) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
( ) har sett någon döende
(x) har vibrerat av nervositet
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
(/) gillar inte då folk frågar mig saker.
( ) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon.
(x) skulle dö för någon
(x) har ett/flera smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
( ) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) hållit i en orm
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
( ) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(/) önskar mig ett liv med en speciell person
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(youtube film isf XD) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
(2,5 typ :P) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
( ) tror på gud
( /) är en negativ jävel (ibland)
( ) drömt att jag varit död
( ) har aldrig druckit öl
(/) trivs med min kropp
(x) är dålig på att säga nej
( ) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
( ) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
(x) faller nästan alltid för fel personer
( ) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
( ) hatar mjölk
(?) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(/ mer chickens isf ^^) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) älskar någon

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards