Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Holmström - 24 juni 2008 23:00

Tjohoo :P

Gårdagens träning bjöd på karate. Hahaha, det var roligt kan ja säga, även fast vi bara var 6 pers som tränade :O Varav 3 st var 93or.


Dagen idag har tillbringats i kyrkan typ. Konfa träff. Var roligare än man trodde, trodde nog att man typ skulle sitta i smågrupper o läsa bibeln o sen disskutera typ. :P Men det gjorde vi alltså inte. Imorrn ska jag måla ikoner o det är skit tråkigt ^^ Men men , jag är snart klar med min skyddsängel.

Efter konfan hade jag tänkt o dra te trafikskolan o göra lite tester o så, men så va skitstället semesterstängt.. Kul,..,,

Så jag drog hem ist, pappa skjutsade mej till våran andra gård på moppen o sen åkte jag själv hem o han tog bilen som stod där. Skitroligt. :D Sen badade jag bäbisen för första gången. <3 ;) H*n blev jättefin. O så hittade jag verktygslåden också. Heheh, ja vet precis vad jag ska ha där. ;P En påse godis såklart, elr kanske lite pengar, nee ja vet inte. XD


Dessutom har jag hört att de är en ryss som heter ngt jag inte kmr ihåg som vill till Real Madrid, o då tänkte jag såhär, köp hnm i stället o skippa ronaldo, då slipper ni gå i konkurs för ni inte har råd med ronaldo o ni får en spelare som vill spela hos er. :) Kanske ronaldo också vill, men eftersom jag inte vill det så räknas inte det. :P Säger det igen, Stanna i UNITED!


Nee, men nu ska jag sova, imorrn ska jag ju somsagt måla min ikon klar med våran favorit-ikon-lärare. Haha XD


pussokram

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards