Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Holmström - 2 juni 2008 22:01

Konfasaken var helt ok faktiskt. :P Käka tacos o lira brännboll. Vårat lag förlora nog skulle jag tro, men vi var bäst ändå. :D Tjejerna mot killarna mot ledarna liksom. :P


Nu sitter ja o kollar runt på internet. O har precis hittat Man Utd officiella fansite. Redan lisa. ;) www.manutd.com Svår adress menar jag. ^^

Dessutom, en sjukt cool grej, Cristiano Ronaldo & Carlos Tevès är födda samma dag, 5 februari. Men Ronaldo är född -85  o Tevèz -84. Men rejält coolt. :D Jag vill också va född den dan, då kan man inte bli annat än stjärna. :P Men btw så är typ hc andersen o jag födda samma dag också. ;) Haha, respekt. :P Ja vart riktigt inne på dehär nu, fler födda den 5 feb , Sven-Göran Eriksson, o den 2 april, Per Elofson, Håkan Hellström, Peter Harrysson, o så dog påven på min födelsedag 2005.

Det är faktiskt liiiiite interessant, naaaaat. :P


Ska hitta fler "intressant" datum.

17 feb, namnsdag Alexandra & Sandra

Michael Jordan -63 , Billy Joe Armstrong -72 , Shirley Clamp -73 , Paris Hilton -81 , Adriano -82


herrå så länge :)

Av Holmström - 2 juni 2008 18:28

Precis, min mor fyller inte 40, utan tjugotjugo. Hahaha, humor mamma. ^^


Hm, ska snart dra iväg på konfa träff nu. Dissar handbollen idag. Hahaha, inge bra, men så kan de va. :P Dubbelbokning är aldrig gött.. :( Dagen har la varit rätt så sccchlappt ;) Fått veta 5 st betyg, riktigt nöjd med 1 ocg halvnöjd med typ 2,5. Icke ett ända dugg nöjd me teknik betyget. Skit alltså.. :(

Har också varit på körskolan för första gången. XD Mina test gick la sisådär. ^^ Men man kan ju gå dit när man vill, eftersom jag har portkoden. Moahaha. ;P


Nu min fråga för dagen:
Vad är det som krävs för att en blogg ska bli populär? :) Vad är en läsvärd blogg? Ska den vara skriven av en modell, som många kända är, ska det vara en skitrik tjej som är lik miss piggy (sry, ja tror alla vet vem ja menar XD), elr ska det vara en blogg som är så olik alla andra som möjligt? Jag vill gärna veta det. :P


Nu ska jag cykla,

ha't bra allihop. :*


lisa.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards