Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Jeudi

Av Holmström - 26 juni 2008 17:21

Gårdagen med ikonmålande på konfan var ju inte så jättekul då.. Usch, aldrig mer sgr jag bara. ^^

 Slutade tidigare så vi gick mner o fikade lite. :P


Sen träning på kvällen  vi körde boxing, liiiiite småjobbigt dårå men :P De va kul iaf.


Sen på kvällen glo fotboll. Tkr att Turkiet skulle vunnit. Dom hade varit värdigare tror jag. :P Visst sista målet kanske var lite försvarstabbe o andra kanske var lite målvaktstavla. Men so what. Tyskarna däremot tabbade sig nästan i varje försvars situation. Lehmanns insats p andra målet var ju också härligt. XD Dom var helt enkelt dåliga. Turkarna hade ju chanser i nästan varenda anfall. Oflyt. Usch, jag gillar inte Tyskland. Hoppas att Spanien vinner ikväll, elr ne. De spelar ingen roll, bara dom som vinner ikväll äger ut tyskarna på söndag så! :D


Idag har vi i stortsett inte gjort ngt på konfan. Slappt som bara den. :D Dessutom fick vi ledigt imorrn :P


Nu ska jag snart iväg o träna, vi skulle träna karate ikväll me. Så ja kmr bli värsta ninjan. :D Elr ninjor kanske inte kör karate, javet inte. XD


Men vi får la höras efter matchen ikväll, elr imorrn :D


puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards