Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

Åhh :)<3

Av Holmström - 14 juni 2008 16:37

Åh, nu har man då inte skrivit på ett tag igen... Vart lite stress i onsdagskväll kan ja lova. Erica ringde o sa att dom åka nu (dom skulle hämta upp mej) o då hade jag inte packat klart, utan satt här ist. XD


Onsdagskvällen var jag, erica o linnea Saras nattgäster. I tält. Precis när vi satt upp o skulle gå o pumpa min madrass i kompressorn kom ett ösregn. XD Aja.. Jag fick ta in Emmas ena lilla pålle, o shit va längesen de va man höll på med en så liten häst. :D Ja saknar det nästan. :P Sen grillade vi (saras far skötte grillen!), gjorde ordning maten samtidigt som jag kollade lite på fotbollen, Portugal spelade ju ftw! Såg Ronaldos mål iaf. :D Sen käkade vi aslänge o sen gick vi ut på en promenad före efterrätten (som vi glömde o äta iaf), ute o gick & snacka i typ 1,5 timmar o va hemma vid 12 elr ngt. Sen fixade vi ordning i tältet, låg o garva o prata till ung halv 3, då somnade iaf jag. ^^


Torsdag. Vaknade i tältet vid 10, var asvarmt o äckligt. Emma var gullig o gjorde frukost till oss slöa människor. Sen kom mamma o vi skjutsa hem erica o linnea. Sen kom mammas kompis o sen skulle jag tydligen åka me pappa o faster ngnstans som jag inte visste. O när vi kom fram te Österstad stog det en svart Gilera cross där o vänta på mej. :'D <3 Det var härligt.

Provåkte lite, klarade inte ens av att komma igång så. -.-' Sen träna. Det var rätt roligt faktiskt. :)


Fredag. Ute o åkte moppe på förmiddan. (a) Sen var vi i Motala o shoppade lite roligt till Taizé.. Typ plåster o sån shit. :P

Sen hem o åkte lite till. :D O sen drog jag ner till Kungsvalla, kollade på fotboll o träffade Amanda. Längesen var det. Snackade med henne o så. Sen hem, åkte lite moppe, o sen när mamma o pappa dragit till våra grannar så kmr Sara&Vickan uppknallande på gårdplanen o vill kolla på pärlan. <3 Haha, dom gillade vad dom såg o det gör jag med kan jag lova. ;)


Idag. Stan på förmiddan o handlade matsäck o plånbok, o flipflops.

Sen har jag inte gjort så mkt idag, åkt moppe, kollat på fotboll o packat lite däremellan. :)

Nu ska jag o syrran gå ut en sväng.


Imorrn drar jag till Taizé o kmr hem den 22 juni. Vet inte om jag tkr det ska bli kul elr inte. Men de blir väl de när man väl är där får vi hoppas. Aja, lär ju inte komma ngra blogginlägg under tiden, så ni behöver ju inte förvänta er ngt. ^^ :P Hahaha, som om någon väntar på mina inlägg. Alla har ju önskedrömmar så. Höhö.


Men ni får ha det så bra o ta hand om er allihop, själv ska jag hoppas på att solen är framme nere i Frankrike oså jag ev kan få lite färg iaf. :P


Puss, ily :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holmström - 3 augusti 2008 22:02

Hörrni, bara för att jag vet att alla bryr sej o tkr min blogg är så sjukt intressant, så just därför kan ja ju tala om att jag har bytt blogg tillsvidare typ.   Ny adress :   http://lisili.blogg.se       hoppas alla mina trogna läsare hittar dit is...

Av Holmström - 30 juli 2008 15:38

Tjoo,   nu sitter jag utanför fasters knyppelmuseum vid hennes laptop. :) Väldigt skönt i skuggan där de fläktar lite. Väntar på att hon ska komma så jag kan plocka ut lite bilder åt henne. :P Så, nu kom hon så jag ska dra.   Måste köpa mej en egen ...

Av Holmström - 29 juli 2008 20:52

Ojoj. inte skrivit på ett tag nu. O inte tänker ja göra det heller...Trött på datorn helt enkelt, vadå datorn om man kan va ute o göra ngt ist... För det är vad jag har gjort sen ja skrev sist, vart ute o gjort lite o ingenting, det är därför man ä...

Av Holmström - 25 juli 2008 20:50

Idag skulle sötan på bilden ha fyllt 5(?) år. <3   RIP Tessan ...

Av Holmström - 25 juli 2008 14:27

tjo, väldigt varmt idarå.. ^^ har typ inte gjort ngt idag, badat lite o läst lite, typ. :P   ska la gå ut o sätta mej i somlen (elr skuggan) o ta't ännu mer lugnt. ^^, De är jag bra på kan ja lova!   hejdå. ...

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards