Alla inlägg under februari 2008

Av Holmström - 20 februari 2008 22:27

Tillbringat dagen i Linköping med mamma, mormor och syster. Resulterade (va fick ja de ifrån, ha ha) inte i nåra större inköp, ett par jeans (som ja dessutom fick av mormor :D), pennhållare me magnet till skåpet, en svetthandduk te handbollen, en duschkräm och glansspray. Ni ser, mkt o åka te Linköping för, egentligen. ^^ Skulle köpt skor också, men dom fanns inte i min storlek, där vet ja ju iaf va ja vill ha för nåra. :) De är bra. (Y) Hittade en tröja, som jag nog ångrar att ja inte köpte. :( O en satans snygg jacka, som ja nog också ångrar, lite.. Men jaja. Ska la kanske åka inte te Motala ngn da i veckan o se om skorna finns där. Kanske hittar ngn liknande tröja. Då slår jag nog till. ;)

Btw, när man är på Ikano och är hungrig. GÅ TILL IKEA OCH ÄT GRAVAD LAX MED POMMES. Det låter kanske inte så gott, fråga mamma va hon tkr. ^^ Men det är uuuuuuunderbart. :D Ja har kanske ätit det.. Hmm, 3 ggr nu. Asgött som sagt.


Hmm, mer idag så har ja hängt in lite kläder i min nya garderob som jag faktiskt rensade ut igår. :) Inget av det som var i innan var ju iof mitt men. ^^ Den är ganska stor. Iaf inte asmånga som kan gå in i sin garderob, men jag kan. Moahahaha. (a)


pussokram skumbanan.


btw så måste ja hitta på ngt kul att blogga om så ja kan skriva nå intressant(host) varje dag. Min fantasi tryter, o hur intressant blire då på en skala 1-10, ungefär 2. Minus en o en halv. Typ.

Av Holmström - 19 februari 2008 22:50

Sovit hos Amanda inatt. :D Jag fick en guidad tur på cykel i Ödeshög. ;) Avis? Ja, ja lovar att ni är det!!! :D :D :D

Av Holmström - 17 februari 2008 22:24

Hmm, vet inte vart ja ska börja idag, har ganska mkt ja tänkt skriva om. ;)


Höhö, men vi börjar la mä Let's Dance. Så sjukt tråkigt det är o kolla på dom som dansar vals. :o O dom har så tråkiga kläder då.. Men aja, inte mkt mer att säga om dt än att dt var la rätt som åkte ut, bra att Karl Petter är kvar, och Linda och Daniel ska vinna. :)


Sen då, dam+herrmatch.Båda lagen förlorade ganska stort så.. :( Haha, vet inte va ja ska skriva om det. Linnea, Jonna o jag hade iaf skapligt kul på läktarn.


Melodifestivalen. SERIÖST, så jävla dåligt. :S Asså ja fattar ju att det inte är så lätt att skriva låtar nu som för 20 år sen, men herregud.. Man behöver inte ta med låtar bara för att dom är dåliga. Eller för att det är några kända som sjunger heller för den delen. Kort om dom låtarna jag hörde ordentliget. För ja såg det inte ju.
 

Lasse Lindh "Du behöver aldrig mer vara rädd": Ända låten jag riktigt gillade. Hans röst är iaf bra att lyssna på.


Alexander Schöld "Den första svalan": Introt är ju iaf riktigt bra, resten är lite... Jimmy Jansson, men den var inte kass. Verkligen inte.


The Nicole "Razborka": Fy satan, usch usch usch. :s Lät som ngn som sökt till Idol audition o trodde man sjöng som en gud men åkte ut me huvvet före. Ungefär.


O ja hörde att ngr tyckte ändå att denhär deltävlingen var bättre än den förra veckan, för den såg nämnligen inte jag.. Jag hoppas väldigt på att nästa deltävling blir bättre, den ska man nämnligen kolla genrepet på. :] Men, BWO, Escobar borde vara bra. Man hoppas ju somsagt på det iaf.


Handboll idag, spelade mot Hultic. Det gick inte asbra.. Jag vet inte vad som gick fel riktigt. Men ja..Vi hade iaf kul i bilen dit o hem. Mest dit, för vägen hem efter mcdonalds var vi trööööötta.


Imorrn blire träna, o sen följa med Amanda hem o sova där efter. :D Vi ska iaf kolla på Ice Age. ;P Nee, de bev inte direkt mkt att skriva här..


hejdå :*

Av Holmström - 16 februari 2008 11:32

Det var sånna som du som sköt Bambis mamma!!!

Av Holmström - 16 februari 2008 11:28

Björn Gustafsson alltså :D

Av Holmström - 15 februari 2008 20:10

Häääääääääääääääääääääääääääääääy,

Funderar på o börja blogga lite seriöst, faktiskt. ;) Joo, men ja vet ju hur kul ja själv tkr det är att läsa andra bloggar o hur tråkigt det är när folk inte uppdaterar.. O så är ja precis likadan själv. Herregud. Men jag inser mina fel. ^^ Om nu det skulle hjälpa.


Dagen idag var väl lite halvslapp sådär. Gick upp vid 7, gick ner o hämta vaniljyoughurt med müsli o käka det samtidigt som ja satt o glodde på Vakna med The Voice. Det är roligt om ngt. Det kanske är därför jag har haft hyfsat lätt att komma upp denhär veckan (kan annars bero på att jag kom på hur man höjer alarmet på mobilen^^). Det finns nog inget bättre sätt att börja dagen än med att käka frukost o lyssna på musik. (Y) O dessutom spelar dom ju nästan bara BRA musik. O dom som pratar är roliga. Vad kan man kalla dom... Pratare? Radiopratare kanske? (I) Haha, nee, nu skulle det handal om vad jag gjort idag, jag är hopplös. -.-'

Basgrupp, fast vi var i helklass. Lika skittråkigt o meningslöst som vanligt om ja får säga min mening.. Fyllde i en enkät om våra 'tobaksvanor', är så trött på sånna. Dom som verkligen röker o håller på ar ändå inte på sånna lektioner som basgrupp. Tänkte ärligt talat skriva i att jag rökte maruijana (stavn?) varje lörda morron. O Klara tänkte skriva varje måndamorron för att orka med skolan, morronens första skratt. :D Men no worries, vi skrev inte det. :P  Men sen fick vi iaf säga vart vi ville gå när vi är i Sthlm. Sofie o ja ville till Tekniska muséet.


brb, MÅSTE kolla KarlPetter på Let's dance.


Hahaha, han var lika skön som vanligt. Värmlänska alltså.. Men bara 18 p. :( Fast han kan inte åka ut så'rä lugnt. Var nära att jag fastna framför tvn, men efter kom Tony Richardsson (stavn?) i skiddräkt. O nejtack, det var inteeee snygg. Ja skulle stylat han bättre. Jag lovar.


Efter basgrupp, franska och läxförhör. Gick nog bra, för vi fick ju träna en kvart före. Det är bra tkr jag. Sluta fem min tidigare och hamnade i soffan i 25 min, slappt kan jag lova.

Efter det matte, och jag fick sitta själv då också, föra Sara den lilla svikern är i Österrike. Men jag jobbade ganska bra iaf. (a)

Engelska sen, lyssnade på hmm, typ 5 speech, det var också slappt. :) I like. Det om Man Utd var helt klart intressantast. :)

Lunch sen, var inte ett dugg hungrig, men käka pirog ändå.

Sen drog vi ner till Tha ishall för de va skridskor på idrotten. Det var väl OK. Kan ju inte säga att jag trivs 100% på isen direkt. Hej Bambi på hal is. Tacka vet jag handboll, då har man iaf full balans, ibland iaf. Men jaja. När typ alla killar som går i åttan o spelar hockey går i vår klass så blire ju lite tempo på't om man sgr så. ;) Det är kul att kolla på men så lagom kul o stå mitt ibland alla som far som galningar. Hahaha, fast dom är så roliga för då stylar dom som bara den. O det är ju somsagt kul o kolla på. XD Hade jag varit 6 år nu så hade jag börjat med hockey, lätt. Fatta va kul o hålla på med en sport som man bara kan preja alla rakt in i sargen, men då hade ja spelat me killarna isf. Damhockey är mesigt.

Shit, jag är helt klart världsbäst på att leda in mej själv på en massa sidospår o shit, men vi slutade sen iaf, kl 13.10 Fast Johanna o ja åkte lite till. (a)


Mamma kom o hämta mej med en liten kisse i bagageluckan. Lille Mysco-Pysco-Tysken hade fått följa me till stan. Hahaha, han lät inte överdrivet glad direkt. Vi köpte nåra kattleksaker och sen gick mamma till banken o ja o Pysco satt o myste i bilen och jag tog mobilbilder när jag blåste tuggummibubblor. Köka en nyttig (naaaaaaaaaaaat) micropizza när jag kom hem. Började bli hungrig då ung. Sen hamnade jag vi datorn lite, sen somnade jag i min säng. Vips var klockan 19. Vaknade av att pappa ropade att jag skulle med o hämta sofia på handbollen, visste vad saken gällde så ja följde glatt med. Hade helt rätt o han ville att ja skulle gå in o köpa godis. O sånt kan jag ställa upp på. Lugnt. ;) Sen kom vi hem o ja hamnade vid datorn, läste nåra bloggar o tog ett snabbt beslut att skriva ett inlägg. Så, här har vi nu, februaris första blogginlägg, som kom den 15:de. XD

btw.

Igår var det alla hjärtans dag också ju. Meningslösa dag? Jag fattar iaf inte va den är till för. Kanske för att alla butikers pengar börjar ta slut nu efter julhandlingen, så dom måste fylla på genom att lura på alla folk en massa hjärtgrejjer. Hahaha, vad rolig jag är.

Men imorrn ska jag iaf kolla på handboll. Dam och herrmatch efter varandra. Raport kommer troligen. ;P


pussohej :*


Satan vilket långt inlägg. :O


Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards