Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Holmström - 22 februari 2008 21:33

Regnet piskade henne i ansiktet och sminket rann i streck nerför hennes kinder, men hon kunde inte ge upp. Bara en liten bit till, en liten liten bit. Hahahahaha lol. Jag var ute o knöt fast studsmattan i ett träd så den inte skulle blåsa på bilen. Det både regnade och blåste utahelvete, men Pär var värre. ;)  Fast mamma hjälpte mej att knyta. (Y) Tur det.


Nananana, ja vet inte va ja ska skriva. Känner bara för o ... skriva.


Vart i Motala o gått runt på stan me syrran idag.. Hitta inte jättemkt direkt. Skohelvetena fannas inte ngnstans. :@ Men den där aaaaaaassnygga adidasjackan fanns, överallt.... Skulle köpt nytt puder, men hitta inget bra. Alla var spec.


Försöker komma på nå intressant men de går inge vidare. Elr de går precis som vanligt, o de vet man ju hur det är... lol


Tänkte tona håret idag, men gör nog det imorrnkväll ist. Känner inte för o tvätta håret varje dag. De blir ju inget bättre av, framför allt inte håret. ^^ Humor, inte.


Hahaha, har en katt i knät som spinner och är gosig. Min katt, såklart. Brum :D
O sen ligger Sofias feta kisse Miger på dataskärmen och tittar ner på vad jag skriver. Undrar om man kan lära en katt att läsa. Nej det tror jag inte. Elr... Nej det kan man inte. Avgjort. Kanske. ^^


Ska nog o kolla på melodifestivalen imorrn, elr ärligt talat, jag vet inte vad vi ska på. ;) Ngt är det, i Cloetta center som hör ihop me Melodifestivalen. :D


hejdå.

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards