Alla inlägg den 29 april 2007

Av Holmström - 29 april 2007 21:46

Onsdag: Inget speciellt. :) Vi fick vår aomdömen, och jag är nöjd, nöjd, nöjd. Vi hade våran nya kurser idag. Jag, alice,alex och sofie hade Repetion engelska. Haha, eftersom engelska inte är mitt favvo ämne så kanske inte valet var det bästa. Men so what... Vi kollade iaf på film hela tiden och skulle skriva ett referat på den sedan, på engelska. Det gick bra iaf. :)

Torsdag: Vi hade teknikprov. Det var allt lite svårt. Fattar inte hur nästan alla kan säga att det var lätt. Men aja. Jag kanske hade läst på fel saker. :S På kvällen var det prisutdelning. O guldet blev vårat. :D Jag fick även tröstpris. Ett jättefint glashärta. :)

Fredag: Rätt så slapp dag. Enda ansträngande var väl engelska läxförhören. :) På SO:n kollade vi på film, och skulle skriva referat på. Jag börjar bli bra på dedär nu. :D

 Lördag: Slappat x'D


Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards