Alla inlägg den 24 april 2007

Av Holmström - 24 april 2007 20:29

GAAAAAAH! NU HADE JAG SKRIVIT MASSOR SEN SPARADES INTE SKITEN! :@ Får la skriva om lite av de.  :@

Onsdag: Spelade skolhandboll mot CD. Förlorade med 7-8. Vi spelade inget bra.

Torsdag: Inget speciellt ? Isf skulle jag kommit ihåg det. :P  

Fredag: Inget kul ?

Lördag: Var i Sthlm med skolan. Kul. Hittade typ inget att köpa... Var på Aquari efter. Coola hajar. ;D

Söndag: Gick ur sängen vid 12, direkt till matbordet och käka glass. :D Sen tbx till sängen, mådde inget bra... Förkyld. :S

Måndag: Spelade skolhandbollsmatch mot AB. Vi vann med 13-8. Vilket gjorde att vi tog hem guldet. :D Vi spelade jättebra. Försvaret, mm. O inställningen, kanon. :D Även killarna skötte sig exemplariskt, med flera skitsnygga mål. :O Lite impad måste jag säga. Själv sitter man här o inte gjort ett ända mål på Skolhandbollen 2007.

Tisdag: Behöver jag säga att det var göttgött att komma till skolan idag ? Haha. Varit i sporthallen o kollat på syster. De tog också hem guldet. Grattis! Kollade på lite fler matcher efter. lovisa vickan erica och johanna var där. :D Även Alice kom lite senare. :D


Nu ska jag nog gå o plugga lite teknik. Har ett rejält prov på 23st frågor om Kommunikation på tordag. :-(


PUSSOKRAM lisa <3 (A)


Dagens planer: Plugga teknik
Dagens mående: Lite förkyld
Dagens låt: Kelly Clarksson - Becauce of you
Dagens vill ha: Järnvägen cup, och sommaren. <3
Dagens tråkigaste: Engelska lektionen, blää.
Dagens finaste: Min frisyr. xD
Dagens dricka: Pepsi MAX <3
Dagens mat: Asgöttiga torspanetter, nammi. :D
Dagens köp: Nåra godisar i sporthallen:P
Dagens saknad: En handboll, nåra medspelare o nåra motståndare. MATCH med andra ord!

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards