Alla inlägg den 1 april 2007

Av Holmström - 1 april 2007 12:37

"jag blir 14 imorrn"LÖRDAG: Spelade match igår mot Mantorp, borta. Tyvär åkte vi på stryk, men bara med 3 mål. Vi spelade ändå skapligt bra tkr jag, lr jaa, inte i det uppställda spelet då, men alla mål som vi gjorde var istortsett på kontringar. Yeeaha. Vi sprang ut av bara den. Jag gjorde 3 mål. Och sen det som förvånar mej mest!!! JAG ÅKTE INTE UT!! :D Även fast domarna var sämst så åkte jag iaf inte ut. Och det var ju bra. :D Jag spelade bara linje hela matchen.Mormor och morfar var här på kvällen och firade mej. :) Jag fick ett presentkort och kontantkort, välbehövligt säger jag bara. Före hade jag bara 28 öre. ^^ Vi åt smörgåstårta, sen var jag så mätt så jag höll på att spy... :S Men gott som sjutan vara det.Snart ska jag ner till sporthallen och kolla på systers sista match, mot Katrineholm. Men först ska jag värma min micromat, schnitzel blir det. Göttans.Ses imorrn, jag fyller ju då. :DPUSSOKRAM lisa

Presentation

Omröstning

Känner du mej? :)
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Aa, men vill inte känna dej
 Nej, men vill känna dej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards